بازیكن تیم ملی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

ترابی گفت: اكنون نمی‌خواهم بگویم كه طرفدار كدام تیم هستم اما قطعا اگر هر باشد بین دو تیم سرخابی یك تیم را انتخاب كنم به تیمی خواهم كه از كودكی آرزویش را داشتم و با موفقیتش بزرگ و خوشحال شده‌ام.

به گزارش نما، تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری علی دایی و استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه در این فصل از رقابت های لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته و در حال حاضر کورس نایب قهرمانی لیگ را از رقبایی مثل ذوب آهن و استقلال برده است. بدون تردید امسال هم مانند فصل های قبل، مهم ترین و اثرگذارترین بازیکن سایپا، کسی نبوده جز مهدی ترابی. وینگر جوان و فوق العاده نارنجی پوشان گفت و گویی انجام داده به که شرح زیر است.

نایب قهرمانی بزرگترین رویداد چند ساله سایپا

به نظرم اگر سایپا امسال بتواند نایب قهرمان شود این مقام چیزی کمتر از قهرمانی نیست، آن هم با این بضاعت و امکاناتی که این فصل داشتیم اتفاقات بزرگی با این رتبه برای باشگاه سایپا رقم می‌خورد. برای همین ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مثل 4، 5 بازی قبل بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشترین امتیازات را کسب کنیم.

جشن نایب قهرمانی بعد از شکست ذوب‌آهن و استقلال

بازی با گسترش در این هفته خیلی برای سایپا مهم است چون ذوب‌آهن ـ پرسپولیس و استقلال ـ پیکان در تقابلی رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند و نتیجه این دو دیدار هر چه باشد جدول را به نفع سایپا خواهد کرد و ما اگر بتوانیم گسترش را شکست دهیم می‌توان گفت 90درصد راه را رفتیم و به طور ویژه به نایب قهرمانی فکر کنیم. ما در صورت شکست ذوب‌آهن و توقف استقلال اگر بتوانیم این هفته را هم از حریف نتیجه بگیریم در ورزشگاه جشن نایب قهرمانی را به طور صددرصدی خواهیم گرفت.

تیم سایپا در زمین فوتبال به شرایط بد مالی فکر نمی‌کند

فکر نمی‌کنم مشکلات مالی آنقدرها امسال تاثیرگذار بوده چون بازیکنان سایپا انصافا خیلی خوب هستند و زمانی که به زمین مسابقه می‌روند همه چیز را فراموش می‌کنند. درست است امسال مشکلاتی بود اما بچه‌های تیم امسال تقریبا طبق تعهدات باشگاه پول‌هایشان را دریافت کرده‌اند و فقط مبلغی از فصل گذشته مانده که امیدوارم به زودی آن مبالغ هم پرداخت شود و سایپا فصل بعد را بدون بدهی آغاز کند.

فکر نایب قهرمانی مهمتر از رفتنم است

صحبت از انتخاب تیم آن هم حالا؟! واقعیتش این صحبت‌ها آن هم اکنون که 2 هفته مانده به پایان لیگ خیلی زود است و به نظر من این دو بازی یکی از مهمترین بازی‌های سایپا و حتی فصل لیگ‌برتر است چون همه منتظرند ببیند بین سایپا، استقلال و ذوب‌آهن سه تیمی که شانس نایب قهرمانی دارند کدام تیم با عنوان نایب قهرمانی فصل را پایان می‌دهد.

استقلالی یا پرسپولیسی

معتقدم هر فردی در ایران از بچگی یا طرفدار یکی از این دو تیم است، اینطور نیست که بگوییم ما طرفدار استقلال یا پرسپولیس نیستیم و از بچگی طرفدار تیم دیگری بودیم. اکنون نمی‌خواهم بگویم که طرفدار کدام تیم هستم اما قطعا اگر هر باشد بین دو تیم سرخابی یک تیم را انتخاب کنم به تیمی خواهم که از کودکی آرزویش را داشتم و با موفقیتش بزرگ و خوشحال شده‌ام.

علی دایی مسبب اصلی پیشرفت چشمگیرم شد

بخشی از پیشرفت من و علی قلی‌زاده و حضورمان در تیم‌ملی به حضور آقای دایی در سایپا برمی‌گردد. فکر می‌کنم کل تیم نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشتیم البته من زمان آقای جلالی فوتبالم خیلی خوب رشد کرد اما سال گذشته متاسفانه با مصدومیت بعدموقع از آن درخشش دور شدم و در واقع برایم درجا زدن بود. با حضور علی آقا و آن حسی که ایشان از همان ابتدا به تیم القا کردند تا آن عملکرد خوب گذشته را به دست آوردم حتی بهتر از قبل؛ به نحوی که توانستم در لیست آقای کی‌روش قرار بگیریم.

قلی‌زاده از ایران برود بیشتر پیشرفت می‌کند

علی قلی‌زاده یک بازیکن خوب، فوق‌العاده تکنیکی و باهوش است، فکر نمی‌کنم فوتبالیستی مثل او در لیگ امسال داشته باشیم چون واقعا در طی 6 سال حضورم در کنار او در تمرینات سایپا، بازی‌ها لیگ و تیم‌ملی این را به عینه دیدم و او همیشه خیلی خوب از هوش فوتبالی‌اش استفاده می‌کند. آرزو می‌کنم او در فصل جدید اول اینکه لژیونر شود و به تیمی برود که فوق‌العاده پیشرفت چشمگیری داشته باشد. معتقدم اگر علی در خارج از ایران بازی کند قطعا در آن تیم می‌درخشد و سال‌های آینده تیم‌های خوبی اروپایی به سراغ او خواهد آمد.

ریکاوری تیم‌ملی؛ کمک بزرگ به تیم‌های لیگ‌برتر

قبلا گفته‌ام که ریکاوری‌هایمان در پک خیلی به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. به نظرم تمرینات آقای کی‌روش در این مجموعه علاوه بر آمادگی ما برای رقابت‌های جام‌جهانی روی پیشرفت باشگاه‌های ما خیلی تاثیرگذار خواهد بود چون ما در آنجا به صورت کاملا حرفه‌ای کار می‌کنیم و وقتی به باشگاه‌ها برمی‌گردیم آمادگی خیلی خوبی داریم. به نظرم بیشترین تاثیرگذاری حضور ما در پک روی رشد باشگاه‌هاست. امیدوارم این یکی، دو ماه اخیر هم اتفاق خاصی رخ ندهد و همین روند را ادامه دهیم تا در این زمان باقیمانده تا جام‌جهانی که روزهای مهمی برای تیم‌ملی کشورمان است، بازیکنان با بهترین آمادگی بدنی وارد این تورنمنت قرار بگیریم.

امیدوارم مدیران سایپا مانع پیشرفتم نشوند

اول اینکه آرزو می‌کنم امسال سایپا سهمیه آسیایی را کسب کند. در قدم بعدی امیدوارم با وجود آنکه یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم دیگر مدیران سایپا در فصل جدید به من لطف داشته باشند و مانع پیشرفتم نشوند. همه تلاشم این است که بعد از پایان لیگ اگر شد با تیم‌ملی به جام‌جهانی بروم و پس از آن یک تصمیم خوب برای فوتبالم بگیریم و پیشرفت کنم تا به هدفی که مدنظرم است برسم. همه امیدم این است که باشگاه به من در این گام کمک کند و بتوانم ادامه فوتبالم را در جایی بازی کنم که بدانم آنجا می‌توانم پیشرفت کنم.

پیشنهاد پرسپولیس؟ شرایط امسال متفاوت است اما ...

از اینکه پرسپولیس در طی این سال‌ها از من خواسته تا در این تیم حضور داشته باشم، باعث افتخار است و از آنها تشکر می‌کنم. امسال با سال‌های گذشته شرایط فرق می‌کند و اکنون بحث سربازی‌ام هم مطرح است اما با همه این اوصاف دوست دارم بهترین تصمیم را بگیریم و در جایی باشم که پیشرفت کنم. اگر ببینم می‌توانم در تیم‌های ایران پیشرفت کنم قطعا برای صحبت کردن با باشگاه وارد مذاکره می‌شوم تا در ادامه فوتبالم در تیمی حضور پیدا کنم که پیشرفت کنم، باعث درجازدنم نباشد و کیفیت فوتبالی‌ام را بالاتر ببرم. ان‎شاءالله تصمیم خوبی بگیرم و در یک تیم خوب بازی کنم.

کی‌روش همه بازی‌ها را تماشا می‌کند نه فقط یک تیم خاص

ما با شناختی که از آقای کی‌روش داریم می‌دانیم که اکثر بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنند و تمام بازیکنان را زیرنظر دارند. ایشان همه تیم‌ها را بررسی می‌کنند و ریز به ریز بازیکنان و عملکردشان باخبر هستند. تماشای بازی ما توسط آقای کی‌روش خیلی خوشحال‌کننده بود و امیدوارم که عملکرد ما به چشم ایشان آمده باشد و از ما رضایت کامل را داشته باشند.

۱۳۹۷/۱/۲۹

اخبار مرتبط