سعیدی درگفتگو با نما:

تئوری نشاط تلاش روحانی برای پرت كردن حواس مردم از ناكارامدی دولت است

عکس خبري -تئوري نشاط تنها مدعيان تدبير و اعتدال  براي پرت کردن حواس مردم از عملکرد دولت است

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آدرس غلط دادن وتئوری پردازی های غیر واقعی ازنبود نشاط دركشور ودلائل آن از سوی جریان های سیاسی خاصی كه وظیفه شان رفع مشكلات بود ولی كار خاصی نكردند پذیرفته نیست.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیکاری وازدواج جوانان ، گفت: فیلتر شدن شبکه های مجازی چون تلگرام داد وفریاد جمع کثیری را بلند کرده است که جامعه نشاط وشادابی می خواهد وچرا این فضاها با آن همه خطرات موجود هویتی درآن محدود یا قطع می شود درحالی که برای رفع بحران بیکاری و تجرد اجباری جوانان صدای کسی بلند نیست.
وی عنوان نمود: آیا واقعا مشکل اساسی کنونی جامعه ما فیلتر شدن این فضاهاست یا مشکل جوانان امروز نداشتن شغل وامنیت کاری ومشکلات معیشتی و زندگی با تورم است و کدام یک برای افسرده نمودن ونا امید کردن مردم بخصوص جوانان کشورنقش بیشتر و چشمگیر تری دارد که برای رفع آن باید تلاش کرد.
سعیدی با اذعان به اینکه بخش عمده مشکلات کشورمربوط به معیشت و اشتغال است، بیان کرد: اگر بتوان برای رفع این مشکلات تدبیری اندیشید ومسیری فراهم نمود که مشکل بیکاری حل شود بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است.
وی تصریح نمود: اگر تولید رونق یافته و سرمایه گذاروعوامل اجرائی بخش تولید بتوانند تولید را رونق دهند تا منجر به ایجاد شغل پایدار و افزایش سطح درامد مردم شود پول درمسیر واقعی خود گردش یافته وازمسیر باطل چون نزول، ربا وکارچاق کنی ودلالی و واسطه گری و خرید وفروش ارز و معاملات صوری خارج می شود که قطعا" تولید شکوفا شده واقتصاد رونق می یابد.
وی با ابراز تاسف از سه برابر شدن نقدینگی کشورطی سالهای اخیر، اظهار نمود: نقدیگی در سال 92 حدود 600 هزار میلیارد بود وامروز سه برابر شده این عدد ورقم باید به سمت تولید و ایجاد شغل می رفت تا با ایجاد رفاه بین مردم در کشورشاهد شادابی ونشاط باشیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آدرس غلط دادن وتئوری پردازی های غیر واقعی ازنبود نشاط درکشور ودلائل آن از سوی جریان های سیاسی خاصی که وظیفه شان رفع مشکلات بود ولی کار خاصی نکردند پذیرفته نیست.
وی اظهار نمود: نظریه پردازی های باطل وغیر واقعی با انحراف افکارمردم نوعی الغای افسردگی درجامعه به سبب نبود برخی ناهنجاری هاست درحالی که آشکار است که نبود ناهنجاری نمی تواند دلیل نبود نشاط در جامعه باشد و شادابی مردم درکشور وابسته به توانمندی آنان درتامین نیازهای اولیه وحق برخورداری ازشغل و زندگی توام با آرامش ورفاه بدون دغدغه و تبعیض و فساد است.
وی خاطر نشان کرد: دولت، مسئولان ودست اندر کاران اجرائی که بواسطه انتخاب مستقیم و غیر مستقیم مردم حق سخن گفتن یافته اند بایستی توجه کنند که تنها به سخن گفتن اکتفا نکرده ودرمقابله با هنجار شکنی هایی که در تضاد با اعتقادات، باورها و ارزش ها وهنجارهای مردم است بیش از همه احساس مسئولیت نموده وحساس باشد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید منطبق با چهار چوب های قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی با حفظ ارزش ها و باورهای مردم حرکت کرده و تمام تلاش خود را بر انجام وظایف محوله و رفع مشکلات مردم معطوف نمایند.

۱۳۹۷/۲/۱۷

اخبار مرتبط