وقتی مصدومیت ستاره استقلال، به نفع "طارمی" تمام شد!

حدود یك ماه دیگر اولین بازی ایران در جام جهانی 2018 روسیه در حالی برگزار می‌شود كه معلوم نیست امید ابراهیمی به این مسابقات برسد.

به گزارش نما، هافبک شماره 9 تیم ملی ایران که در آستانه جام جهانی قبلی (بخوانید 2014 برزیل) نیز قربانی اختلافات زلاتکو کرانچار سرمربی وقت سپاهان اصفهان و کارلوس کی‌روش شده و از لیست تیم ملی خط خورد.

او در آن مقطع یکی از شایسته‌ترین نفرات برای اعزام به جام جهانی بود که دچار بدشانسی شد و حالا به نظر می‌رسد همان بدشانسی قدیمی در آستانه مسابقات روسیه دوباره گریبانش را گرفته باشد.

ظاهراً استخوان پای امید ابراهیمی در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن در اصفهان ترک خورده و با مشکل بزرگی مواجه شده است؛ مصدومیتی که ممکن است جام جهانی روسیه را هم از این هافبک کلیدی استقلال بگیرد.

امید امیدوار بود که در غیاب سعید عزت‌اللهی محروم حداقل در اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه برابر مراکش در ترکیب اصلی به میدان برود. او می‌توانست زوج خوبی در کنار احسان حا‌ج‌صفی باشد اما آسیب‌دیدگی پا مانع شده است.

باری ما هم امیدواریم این هافبک ارزنده، سختکوش و حالا باتجربه، به جام جهانی برسد اما شنیدیم اگر به هر دلیلی امید ابراهیمی به روسیه نرسد، آن‌گاه پیراهن شماره 9 تیم ملی به مهدی طارمی خواهد رسید! لطفاً تعجب نکنید! الگوی مهدی طارمی از دوران کودکی رونالدوی اوریجینال یا همان برزیلی بوده است.

مهاجم ملی‌پوش بوشهری علاقه خاصی به سبک بازی ستاره پیشین تیم ملی برزیل داشته و وقتی رونالدو به رئال‌مادرید کوچ کرد، طرفدار این تیم اسپانیایی شد. طارمی در پرسپولیس و الغرافه هم پیراهن شماره 9 را به عشق رونالدوی برزیلی پوشید و بدش نمی‌آید در تیم ملی هم 9 بپوشد.

البته مهدی طارمی رابطه بسیار صمیمانه‌ای با امید ابراهیمی دارد و تا به حال به این موضوع هم فکر نکرده است که هافبک ملی‌پوش استقلال به جام جهانی نرسد.

اما اگر به هر دلیلی ابراهیمی جام جهانی روسیه را از دست بدهد، آن‌گاه کارلوس کی‌روش پیراهن شماره 9 تیم ملی را به مهدی طارمی خواهد بخشید؛ طارمی که با پیراهن شماره 17 تیم ایران هم در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه خوش درخشید و گل‌های حساسی برای تیم کشورمان زد.

۱۳۹۷/۲/۲۳

اخبار مرتبط