كی‌روش به حرف هیچكس گوش نمی‌دهد

ابراهیمی در خصوص عملكرد كی‌روش تصریح كرد: كی‌روش به حرف هیچكس گوش نمی‌دهد و همیشه به كمك‌های ایرانی خودش بی‌احترامی كرده، در طول این چند سال كه در ایران است تا به حال به ورزشگاه‌های شهرستان نرفته و با دید امثال ماركار آقاجانیان بازیكنان شهرستانی را انتخاب كرده.

به گزارش نما، ناصر ابراهیمی در خصوص لیست اعلام شده توسط کی‌روش اظهار داشت: لیست تعجب آوری بود، باید در نظر داشته باشیم که سیدجلال حسینی در طول این یک سال بدون نقص بوده و امیدوارم این خط خوردن ربطی به خصومت کی‌روش با برانکو و پرسپولیس نداشته باشد، از طرفی وریا هم در پست خودش بهترین بوده است به نظر من این لیست، لیستی تامل برانگیز است.

وی در خصوص عملکرد کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش به حرف هیچکس گوش نمی‌دهد و همیشه به کمک‌های ایرانی خودش بی‌احترامی کرده، در طول این چند سال که در ایران است تا به حال به ورزشگاه‌های شهرستان نرفته و با دید امثال مارکار آقاجانیان بازیکنان شهرستانی را انتخاب کرده. به نظر من با این هزینه بالایی که برای او شده و ادعای بالایش باید از تیم ملی انتظار صعود از گروهش را داشته باشیم. ما با مربیان معمولی هم به جام جهانی راه پیدا کرده‌ایم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: در گذشته تیم ملی راهی بود برای لژیونر شدن بازیکنان، اما الان برعکس شده و هر کس خودش باید لژیونر شود تا به تیم ملی راه پیدا کند، باید به مسئولان فدراسیون یادآوری کنیم که فوتبال ایران در حال حاضر یک طبل توخالی است.

۱۳۹۷/۲/۳۱

اخبار مرتبط