حملات سخت كنونی علیه تهران به دلیل حمایت از فلسطین و گروه‌های مقاومت است

سفیر ایران در لبنان طی مراسمی به مناسبت روز قدس بر ادامه حمایت تهران از فلسطین و گروه‌های مقاومت تأكید كرد و حمایت از فلسطین را امری بنیادی برای ایران خواند.

به گزارش نما، سفارت ایران در لبنان جمعه شب (دیشب) مراسم سالانه افطار خود به مناسب روز جهانی قدس را با حضور شخصیت‌های مختلف لبنانی برگزار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان در این مراسم گفت: روز قدس، روز مشخص کردن سرنوشت ملت‌های مستضعف تحت هیمنه استکبار و در مقدمه آنها ملت فلسطین است و هر چقدر به مسیر آزادسازی فلسطین نزدیکتر می‌شویم، توطئه‌ها و فتنه‌ها میان امت واحده برای منحرف کردنش از دشمن اصلی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه فداکاری‌های ملت فلسطین در راهپیمایی‌های اخیر را ستود و تأکید کرد: مسأله فلسطین، مسأله تمام موحدین، مومنان و آزادگان جهان است و این موضوع برای ایران یک امر بنیادی و ساختاری برگرفته از اعتقاد اسلامی و ارزش‌های انسانی است.

فتحعلی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای و دولت حسن روحانی از آرمان فلسطین دفاع می‌کند و حمله‌های سخت کنونی به جمهوری اسلامی ایران جز به خاطر حمایتش از مسأله فلسطین و دیگر گروه‌های مقاومت نیست؛ تهران برای تثبیت روش مقاومت، تحقق پیروزی و آزادسازی فلسطین از نهر تا بحر به حمایت خود از فلسطین ادامه خواهد داد.

دیروز لبنان نیز همراه با بسیاری از دیگر کشورهای اسلامی شاهد تظاهرات گسترده روز قدس بود.

۱۳۹۷/۳/۱۹

اخبار مرتبط