واقعیت یك ماجرا...

تلاش رسانه های بیگانه برای مظلوم سازی یك قاتل!

عکس خبري -تلاش رسانه هاي بيگانه براي مظلوم سازي يک قاتل!

رسانه‌های ضد انقلاب و بازوهای رسانه‌ای آنها در فضای مجازی با خیال اینكه با گذشت چند ماه از ماجرا می‌توان واقعیت جنایت این فرد در خیابان پاسداران را وارونه جلوه داد، دست به كار شدند و تلاش كردند از این قاتل، یك مظلوم بسازند!

محمد ثلاث، راننده اتوبوس مرگ محکوم به اعدام شد؛ فردی از فرقه دراویش گنابادی که در تجمع و آشوب‌ گلستان هفتم واقع در خیابان پاسداران تهران با راندن اتوبوس به سوی نیروهای حافظ نظم و امنیت سه نفر از نیروهای پلیس را به شهادت رساند. وی از سوی نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و پس از طی مراحل قانونی و تشکیل دادگاه با شرایط قانونی به جنایت خود اعتراف کرد، اما وقتی در یک قدمی اعدام قرار گرفت و افکار عمومی به ویژه خانواده شهدای غائله دراویش منتظر بودند تا قصاص صورت پذیرد به ناگاه رسانه‌های ضد انقلاب و بازوهای رسانه‌ای آنها در فضای مجازی با خیال اینکه با گذشت چند ماه از ماجرا می‌توان واقعیت جنایت این فرد در خیابان پاسداران را وارونه جلوه داد، دست به کار شدند و تلاش کردند از این قاتل، یک مظلوم بسازند! آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ثلاث را که در دادگاه به صراحت اعلام کرده بود؛ «من خودم قبول دارم که این سه نفر را کشته‌ام و فوت این سه نفر نتیجه اقدامات من بوده است»، بی‌گناه جلوه دهند که البته تیرشان به سنگ خورد و ثلاث به دار مکافات آویخته شد.
اما واقعیت ماجرا این است که آنها، از وابستگان به فتنه تا وزارت خارجه آمریکا نه نگران ثلاث بودند، نه نگران عدالت و نه خانواده شهدای نیروی انتظامی برای‌شان اهمیت داشت. این جریان در حال بازی کردن در زمین بزرگ‌تر و با هدفی مشخص هستند که عبارت است از مخدوش کردن چهره قوه قضائیه و زیر سؤال بردن سازوکار‌های قضایی کشور و از این رهگذر درصدد دستیابی به دو هدف هستند؛ اول، محدود کردن قوه قضائیه در برخورد با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت در کشور و دوم، بی‌اعتبار‌سازی قوه عدلیه و ایجاد بی‌اعتمادی عمومی به دستگاه قضا با این هدف که بتوانند در آینده با فراغ بال، جسارت و بدون نگرانی از تبعات قضایی، اقدامات خرابکارانه و ضد انقلابی خود را دنبال کنند.

۱۳۹۷/۳/۲۹

اخبار مرتبط