تحویل ۱۳جسد در آتش سوزی اتوبوس سنندج به اورژانس

زندی با بیان اینكه ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، گفت: ۱۳ جسد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد كه ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یك نفر آن مربوط به نفت كش است.

به گزارش نما، زندی با بیان اینکه ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، گفت: ۱۳ جسد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.

صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر سنندج در خصوص حادثه آتش سوزی بلوار دکتر حسینی گفت: در ساعت چهار دقیقه بامداد به اولین ایستگاه آتش نشانی این خبر اعلام شد.

وی عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه نفت کش با برخورد اولیه با اتوبوس موجب انفجار شدید و آتش سوزی شد. در این حادثه دو دستگاه خودروی وانت پیکان و خودرویی که قابل شناسایی نبود قربانی حادثه شدند.

زندی با بیان اینکه ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، گفت: ۱۳ جسد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است. در جریان این حادثه راننده و شاگرد راننده اتوبوس نجات پیدا کرده اند.

معاون عملیات سازمان، آتش نشانی سنندج با بیان اینکه پس از شدت گرفتن آتش سوزی دیگر نیرو‌های ایستگاه سه گانه به محل اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه با تمام توان نیرو‌های آتش نشانی با عملیات آب و فوم مهار شد.

یکی از دو راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برده است، گفت: اتوبوس برای سوار کردن مسافر پشت یک دستگاه وانت توقف کرد که ناگهان همزمان با برخورد تانکر با اتوبوس صدای انفجار بلند شد و تانکر و اتوبوس به صورت همزمان دچار حریق شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی سنندج گفت: هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت.

وی افزود: ۱۳ جسد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.

۱۳۹۷/۴/۲۰

اخبار مرتبط