احتمال هت‌تریك قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر از زبان كلانی

حسین كلانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران گفت: بطور دقیق در جریان وضعیت این تیم نیستم. چون حضور مستمر در تمرینات ندارم و تنها در برخی جلسات مربوط به كمیته فنی فدراسیون شركت می‌كنم.

به گزارش نما، حسین کلانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران گفت: بطور دقیق در جریان وضعیت این تیم نیستم. چون حضور مستمر در تمرینات ندارم و تنها در برخی جلسات مربوط به کمیته فنی فدراسیون شرکت می‌کنم.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اما در طول همان چندجلسه که بر سر تمرینات این تیم حاضر شدم انگیزه بالای جوانان فوتبالیست را زیر نظر آقای کرانچار و سایر اعضای کادرفنی دیدم. تیمی که آقای استیلی مدیریت آن را بر عهده دارد و می تواند موفق ظاهر شود. به این تیم امید که شرایط فوق العاده ای از لحاظ تیمی دارد باید امیدوار بود.

وی درباره انتظارات از تیم امید در رقابت های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: واقعا در جریان این هدف گذاری ‌ها نیستم. اما شرایط تیم مثبت است و با توجه به تمرکزی که روی این بازی ها وجود دارد فکر می‌کنم می توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم و به آن برسیم. باید حمایت همه جانبه از آنها شود تا بتوانیم به اهداف خوبی برسیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس هم اظهارنظر کرد و گفت: این تیم با وجود محرومیت از حضور در نقل و انتقالات تابستانی توانسته است بازیکنان خیلی خوبی را جذب کند که قطعا به درد این تیم می خورد.

کلانی درباره اینکه احتمال هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تا چه حد می بیند اظهار داشت: باید به تیم های بزرگ کمک شود. من چند روز پیش با مدیران پرسپولیس صحبت می کردم. آنها برای حل برخی مشکلات گذشته نیاز به کمک های ارزی دارند. باید برای اینکه پرسپولیس بتواند از شر برخی پرونده های حقوقی خود بربیاید مسیر قانونی کمک به این تیم را هم فراهم کنیم. برخی ها هم متاسفانه نشان داده اند به جای نقد کردن فنی، دست به تخریب های گاه و بیگاه می زنند که این برای فوتبال ملی و باشگاهی کشورمان بد است. برانکو ایوانکوویچ نتایج خیلی خوبی با پرسپولیس گرفته است. نباید در طول فصل دنبال این بود که او اشتباه کند تا آن را در بوق و کرنا کرد.

۱۳۹۷/۴/۲۰

اخبار مرتبط