دولت به دنبال شفاف سازی است

عضو شورای مركزی حزب كارگزاران گفت: امیدوارم در شرایط حساس كنونی كه دولت به دنبال شفاف سازی است، دستور رئیس جمهوری سریعا رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع مردم برسد.

به گزارش نما، «علی محمد نمازی» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در باره دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به تخلفات در واردات خودرو اظهار داشت: این نامه از اشکالات قابل توجه در بخش های اداره کشور به ویژه در بخش تجارت حکایت دارد و دستگاه های نظارتی وظیفه دارند به این موارد رسیدگی کنند با توجه به وجود نهادهای نظارتی این اتفاقات در کشور رخ میدهد.
به گفته وی، خوشبختانه ما از لحاظ نهاد نظارتی کمبودی نداریم. این نشان می دهد اشکالات ساختاری و عملکردی وجود دارد.
نماینده پیشین مجلس ششم افزود: بر سر این ماجرا، وقتی سر وصداها زیاد شد و رسانه ها به عنوان صف شکن کشف و افشای مفاسد به این موضوع پرداختند رئیس جمهوری دستور دادند با این تخلفات برخورد شود.
نمازی با بیان اینکه دیوان محاسبات در بحث تفریغ بودجه باید معلوم کند بودجه کجا مصرف شده است اظهار داشت: در 8 سال ریاست جمهوری دولت نهم و دهم تخلفاتی بسیاری در این زمینه انجام شده است ولی ما تا حالا ندیده ایم دستگاه قضایی پرونده ای را به مرحله صدور رای رسانده یا در بحث تحقیق و تفحص تاکنون ندیده ایم وزیر یا مسئولی بازخواست یا محکوم شده باشد.

**نشست دبیران اول حزب کارگزاران فردا برگزار می شود
معاون اموراستانهای کارگزاران از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی در زمستان امسال خبر داد و گفت: نشست دبیران اول استان های حزب، عصر فردا (دوشنبه) در تهران با هدف طرح و بیان مشکلات دبیران حزب در 31 استان کشور برگزار می شود.
نمازی ادامه داد: در این جلسه تحلیل ها و خبرهایی در مورد مسائل روز کشور مطرح تا دبیران و روسای شوراها از اخبار و دیدگاه های حزب مطلع شوند تا با روحیه و انگیزه بالا برای کار حزبی به استان های خود بازگردند و با قدرت بیشتری برای توسعه حزب کارگزاران و ایجاد تشکیلات اقدام کنند.

۱۳۹۷/۴/۲۴

اخبار مرتبط