حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با نما:

دولت به جای حل مشكلات به فكر انتخابات آینده است

عکس خبري -دولت به جاي حل مشکلات به فکر انتخابات آينده است

نماینده مردم استان مركزی در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت نباید به عنوان یك حزب از الان به فكر انتخابات باشد متاسفانه با خبر می شویم كه برخی استانداران و فرمانداران به جای كار برای خدمت به مردم از الان به امر انتخابات پرداخته اند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اینکه دولت باید از پرداختن به مسائل اصلی کشور غافل نشود، گفت:امروز بحث اصلی کشور و مردم بحث نقدینگی و رکود و تورم لجام گسیخته و تامین نیازهای ارزی کشور و اشتغال و ازدواج جوانان است.
وی عنوان نمود: در شرایط فعلی نباید در کشور حاشیه سازی شود و مسائل اصلی فرعی و مسائل فرعی اصل شود حواشی و امور فرعی که متاسفانه می بینیم رئیس جمهور و دولتمردان گاه و بیگاه به آن می پردازد و اکنون فرصت پرداختن به این امور نیست و نوعی خیانت به کشور است که مسائل اصلی را فراموش کنیم و به دنبال مسائل فرعی باشیم.
سلیمی تصریح کرد: دولت نباید به عنوان یک حزب از الان به فکر انتخابات باشد متاسفانه با خبر می شویم که برخی استانداران و فرمانداران به جای کار برای خدمت به مردم به امر انتخابات پرداخته اند به جای اینکه به فکر حل رکود و عمل به وعده ها و امور عمرانی باشند، کارهایی می کنند که این کارها به امر خدمت رسانی آسیب جدی می زند.
وی اذعان نمود: امروز برق واحدهای تولیدی را قطع می کنند، گل خانه داری که 4 ساعت برقش قطع شود کارش به مشکل می خورد گلخانه اش نابود می شود و چرا نباید تدبیری برای مشکلات مردم شود، در امر صادرات و برگشت پول مشکل داریم راهکار هم داریم بن بستی وجود ندارد به شرطی که بخواهیم از راهکارها استفاده کنیم ولی اقدامی نمی شود.
وی با ابراز نیاز دولت به هم اندیشی با نخبگان، اظهار نمود: واقعیت این است که آقای رئیس جمهور با نمایندگان مردم هم در چنین شرایطی که نیاز به هم اندیشی برای رفع مشکلات کشور است جلسه نمی گذارند چه برسد به نخبگان، لیکن آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اخیرا" گفتند جلسه با نخبگان را شروع کرده اند انشاالله که درست باشد و واقعیت داشته باشد و با برخورداری از راهکار نخبگان و بکاربستن آنها و نه تنها شنیدنشان مشکلات پیش روی دولت در اداره امور اجرایی رفع شود.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه ما نمایندگان مردم برای رساندن خواست و حرف مردم به گوش رئیس جمهور مجبوریم از رسانه ها و تریبون های عمومی با ایشان صحبت کنیم چرا که ایشان وقت برای گفتگوی رودرو با نمایندگان نمی گذارند این رویکردها باید تغییر کند ما از سخنان اخیر آقای روحانی استقبال کرده ایم ولی این سخنان الزاماتی دارد و ما امیدواریم ایشان به این الزامات پایبند باشد و بیاناتش در حد حرف نماند و به مرحله عمل برسد.

۱۳۹۷/۵/۱۳

اخبار مرتبط