آخرین خبر از معافیت 7 بازیكن تیم ملی از زبان ساكت

ساكت گفت: در خصوص معافیت 7 بازیكن فوتبالیست تیم بزرگسالان، پیگیری ها از راه قانونی درحال انجام است.

به گزارش نما، محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی امید ایران و حضور این تیم در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی بیان کرد: فدراسیون فوتبال یک برنامه بلند مدت را برنامه ریزی کرده که تمامی بخش های فنی و ورزشی را شامل می شود و به عنوان یک هدف بلند مدت آن را طراحی کرده است. امیدواریم بتوانیم یک نسل جدید را برای المپیک 2020 و سال های آینده آماده کنیم، زیرا تیم ملی امید بازیکنان شایسته، پخته و خوبی دارد و زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم هم به شدت از عملکرد بازیکنانش راضی است. یک ظرفیت خوبی در کشور وجود دارد و اقدام های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید به همین دلیل بوده است.

او افزود: 7 نوامبر 2018 ( 16 آبان 1397 ) مراسم قرعه کشی مقدماتی المپیک 2020 است و حمید استیلی به عنوان نماینده ایران در این مراسم حضور خواهد داشت و برنامه ریزی کردیم تا او نماینده کشورمان در قرعه کشی المپیک 2020 باشد. طبیعی است، پس از مسابقات بازی های آسیایی در پایان مرداد ماه و شهریور، تیم ملی امید با هدایت کرانچار تمام تلاشش را انجام دهد تا آماده مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در اوایل سال 1398 باشد. تمام سیاست گذاری های فدارسیون فوتبال بر این اساس بوده تا تیم ملی امید با کیفیت سازماندهی شود و بتواند بهالمپیک 2020 برسد.

ساکت ادامه ادامه داد: مهم تر از قهرمانی در بازی های آسیایی، نسل خوبی است که آماده حضور در مقدماتی المپیک 2020 می شوند. فدراسیون فوتبال به این نسل جوان، پخته و ... اعتماد کرده و مطمنن آنها از این اعتمادی که صورت گرفته، حراست می کنند و عملکرد خوبی را نشان خواهند داد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان در مورد معافیت بازیکنان تیم ملی امید در صورت قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: ابتدا باید بگویم در خصوص معافیت 7 بازیکن فوتبالیست تیم بزرگسالان، پیگیری ها از راه قانونی درحال انجام است و مهم تر از آن، بحث تیم ملی امید است که بازیکنان باید تلاش کنند تا مقام خوبی را بدست بیاورند و ماجرای خدمت مقدس سربازی آنها هم تمام شود.

۱۳۹۷/۵/۱۴

اخبار مرتبط