آیا كی روش با پرسپولیس مشكل دارد ؟

عکس خبري -آيا کي روش با پرسپوليس مشکل دارد ؟

كسی نمی خواهد یا نمی تواند به كارلوس كی روش كه ایران را وطن دوم خود می خواند یادآوری كند كه تیم ملی جای منافع شخصی نیست. او به عنوان سرمربی تیم ملی باید به منافع ملی فكركند و حداقل دعوای خودش را برانكو را درآن دخیل نكند. البته اگركسی قدرت یادآوری این نكته را به كی روش داشته باشد!


سعید سعید زاده- کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان درتازه ترین لیست خود فقط یک پرسپولیسی را به اردو فرا خواند و سایرشاگردان برانکو را نادیده گرفت تا انتقاداتی را به جان بخرد.

البته این اولین باری نیست که سرمربی پرتغالی درقبال تیم پرسپولیس و نحوه دعوت ازبازیکنانش رفتارهای عجیبی بروز می دهد.

فراموش نمی کنیم آن روزی که کارلوسکی روش برای کوبیدن برانکو ایوانکوویچ حرف را به آمادگی جسمانی وحید امیری کشاند و رسما اعلام کرد این ستاره پرسپولیسی قادرنیست درجام جهانی به اندازه اینی یستا و دوستان بدود و برابرتیم ملی اسپانیا کم می آورد! اما درجام جهانی روسیه وحید امیری با عملکرد خوب خودش و لایی که به پیکه مدافع معروف اسپانیا انداخت همه را غافلگیرکرد.

2018 روسیه فقط دو پرسپولیسی به اسامی وحید امیری و علیرضا بیرانوند را دعوت کرد که ازقضا هردو جزو بهترین های ایران دراین رقابت ها بودند.

علیرضا بیرانوند هم فقط 2 گل دراین مسابقات خورد و با مهارضربه پنالتی کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال نامش را برسرزبان ها انداخت.

این دو پرسپولیسی درجام جهانی نشان دادند کارلوس کی روش باید بیشترازاین حرف ها روی شاگردان برانکو حساب کند اما درعمل این طورنشد.

پرسپولیسی ها بعد ازشکست امیدوارکننده مقابل الدحیل درقطرانتظارداشتند حداقل کمال کامیابی نیا یا محمد انصاری و علی علیپوررا درلیست جدید کارلوس کی روش ببینند اما سرمربی تیم ملی فقط علیرضا بیرانوند را دعوت کرد و بس!

درحالی که به نظرمی رسید پس ازجام جهانی میان کارلوس کی روش و برانکو
آتش بس برقرارشده باشد ناگهان مرد پرتغالی با تصمیم اخیرش بنزین روی آتش ریخت.

برانکو معتقد است کارلوس کی روش بدون آن که سمتی داشته باشد و درحالی که هنوز به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون قرارداد نبسته لیست خود را اعلام کرده و بنابراین درمورد کسی که هنوز سرمربی تیم ملی ایران نشده حرفی ندارد.

کارلوس کی روش هم کماکان با طعنه و کنایه درمورد برانکو و اطرافیانش حرف می زند و انگشتش را به سمت ماه نشانه می رود اما آنچه واضح و مبرهن است دودی است که ازناحیه این اختلاف به چشم بازیکنان پرسپولیس می رود.

تیمی که توانسته است دردو فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتررا ازآن خود کند و درجام جهانی هم دو بازیکن فیکس درتیم ملی داشته حالا فقط علیرضا بیرانوند را درلیست کارلوس کی روش دارد! چرا؟

آیا این برخورد سرمربی تیم ملی با نماینده ایران درلیگ قهرمانان آسیا شایسته است؟

کسی نمی خواهد یا نمی تواند به کارلوس کی روش که ایران را وطن دوم خود می خواند یادآوری کند که تیم ملی جای منافع شخصی نیست. او به عنوان سرمربی تیم ملی باید به منافع ملی فکرکند و حداقل دعوای خودش را برانکو را درآن دخیل نکند. البته اگرکسی قدرت یادآوری این نکته را به کی روش داشته باشد!

۱۳۹۷/۶/۲۰

اخبار مرتبط