كلیدی ترین بازیكن برانكو برابر الدحیل، چه كسی است؟

بشار رسن، هافبك میانی پرسپولیس، به الدحیل هشدار داده كه آنها كار دشواری برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.

به گزارش نما، الدحیل با پیروزی 1-0 با گل معزعلی در بازی رفت به ایران سفر می کند و تلاش خواهد کرد تا روند پیروزی های متوالی در لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کند.

اما پرسپولیس به رکورد 100% پیروزی در چهار بازی از چهار بازی برگزارشده در استادیوم آزادی می بالد. غول های ایرانی با یک گل بیشتر در خانه حریف و با نتیجه 2-1 الجزیره امارات را از دور رقابت ها حذف کردند.

بشار رسن بازیکن بین المللی عراقی، کسی که اولین بازی آسیایی خود را دقیقا یک سال قبل انجام داد، می گوید که الدحیل با علم به اینکه بازی برگشت در برابر هواداران ما بسیار سخت است، تلاش کرد که بیشتر از یک گل به ثمر برساند اما ناموفق بود.

بشار رسن افزود: آنها خیلی خطرناک نبودند، آنها فقط مالکیت بیشتری نسبت به ما داشتند. در حال حاضر بازی برگشت در ایران است و بدیهی است که برای آن ها بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانیم طرفدارانمان را در ایران و همچنین کسانی که از ما در قطر پشتیبانی کردند را راضی کنیم.





پس از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در سال 2017، پرسپولیس نمایش موفقیت آمیزی در دو هفته گذشته داشت.

اما در تیم تهرانی، هافبک های کلیدی، وحید امیری و فرشاد احمد زاده و همچنین مدافع، صادق محرمی، در تابستان از این تیم جدا شدند و این موضوع بازی یک چهارم نهایی تیم را سخت تر کرده است.

با این حال، رسن که مربی تیم برانکو ایوانکوویچ, پنج بار در رقابت ها او را از روی نیمکت فراخوانده است، نقش هافبک مرکزی را به عهده گرفت و یکی از بهترین بازیکنان او در آن شب بود.

او در مقابل الدحیل آمار 85 درصد پاس صحیح را ثبت کرد و همچنین در 5 دوئل پیروز شد. او 3 موقعیت خلق کرد و یک شوت هم زد. در مجموع رسن را می توان کلیدی ترین بازیکن برانکو در برابر الدحیل بدانیم؛ البته باید دید آیا در تهران هم پستش هافبک هجومی خواهد بود یا در سمت راست و چپ بازی می کند.

۱۳۹۷/۶/۲۰

اخبار مرتبط