نسخه چاپی

"فرزند نامشروع" دردسری تازه برای برلوسكونی

عکس خبري -"فرزند نامشروع" دردسري تازه براي برلوسکوني

نخست وزیر سابق ایتالیا با دردسر تازه‌ای مواجه شده است و یك هنرپیشه معروف آلمانی اعلام كرده است كه فقط «برلوسكونی» پدر فرزند وی است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "سابینا بگان" هنرپیشه آلمانی که به «کوئین بی» [به معنای ملکه زنبور عسل] معروف است در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وی از "سیلویو برلوسکونی" نخست وزیر سابق ایتالیا باردار شده است.


خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: این هنرپیشه 38 ساله آلمانی، اصلیتی بوسنیایی دارد و درباره برخی شایعات که حکایت از این دارد که برلوسکونی پدر فرزندش است، گفت: این خیلی ساده است، چون من فقط با وی همخوابه شده‌ام.

"بگانویچ" که نام واقعی "سابینا" است در ادامه افزود: اگر چه برلوسکونی در حال حاضر بسیار افسرده است اما وی به صحنه سیاسی باز خواهد گشت. برای برلوسکونی، سیاست راهی برای شارژ مجدد باتری‌اش است.

برلوسکونی 75 ساله هنوز هیچگونه اظهارنظری در این باره نکرده و حتی واکنشی نیز به این موضوع نداشته است.

در رسانه‌های ایتالیایی نام سابینا با مهمانی‌هایی گره خورده است که برلوسکونی در اقامتگاه خود در "ساردینا" و "رم" برگزار می‌کرده است، جایی که دختران جوان در آنجا به خودنمایی می پرداختند.

برلوسکونی که در نوامبر 2011 از سمت خود استعفا داد هنوز عضوی از پارلمان ایتالیا به شمار می‌آید اما محاکمه وی به دلیل رابطه نامشروع جنسی با فاحشه‌ای زیر سن قانونی ادامه دارد.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...