نسخه چاپی

سنگدوینی در گفتگو با نما:

كنترل كرونا و واكسیناسیون عمومی اولویت وزیر پیشنهادی بهداشت باشد

عکس خبري -کنترل کرونا و واکسيناسيون عمومي اولويت وزير پيشنهادي بهداشت  است

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: از وزیر پشنهادی بهداشت به جدی درخواست كردیم به محض سكانداری این وزارتخانه، برای مقابله با ویروس كرونا بلافاصله دست به كار شود و یك دقیقه را هم تلف نكند.


رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: ما با وزیر پیشنهادی بهداشت در فراکسیون شمال جلسه داشتیم و با او در خصوص همه موضوعات سخن گفتیم. قطعاً مجلس یازدهم با هیچ فرد و هیچ مقامی تعارف ندارد و بدون رودربایستی در خصوص وزرا نظر می‌دهد و سپس تصمیم‌گیری می‌کند.

وی گفت: آقای عین‌اللهی برنامه‌های خود را در اختیار کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها قرار داده و تقریباً نظرها نسبت به او مثبت است. چندین وزارتخانه هستند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و وزارت بهداشت هم یکی از این وزارتخانه‌هاست؛ لذا از وزیر پشنهادی بهداشت به جدی درخواست کردیم به محض سکانداری این وزارتخانه، برای مقابله با ویروس کرونا بلافاصله دست به کار شود و یک دقیقه را هم تلف نکند و حتی اگر لازم باشد در کنار تولید واکسن داخلی، واکسن‌های خارجی و مورد تأیید را از خارج از کشور وارد کنند. هرطوری شده باید این ویروس مهار و با آن مقابله شود؛ زیرا هم کسب و کارها را مشکل ساخته و هم روزانه شاهد از دست دادن تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان هستیم. ‌

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای عین‌اللهی از رزومه کاری خوب و قابل قبولی برخوردار است. او رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد بوده و پزشک فوق‌تخصص چشم است؛ بنابراین به باور من او فردی توانمند محسوب می‌شود که می‌تواند مسیر را به خوبی طی کند و مورد اکثر نمایندگان قرار دارد.

سنگدوینی وزیر پیشنهادی بهداشت را فردی پرانرژی توصیف کرد و گفت: آقای عین‌اللهی با حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برنامه‌‎های خوبی را ارائه کرد و تأکید کرد در صورت کمک همه نهادهای حکومتی و حاکمیتی و خصوصی، می‌تواند ویروس کرونا را مهار کند و نمایندگان به او این اطمینان را دادند که برای مهار کرونا در کنار او و زارت بهداشت همانند گذشته ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

او یادآور شد: وزیر پیشنهادی بهداشت در بخش دیگری از برنامه‌هایش تأکید کرد که بهداشت و درمان را در همه نقاط کشور توسعه خواهد داد و اطمینان داد که از ظرفیت پزشکان متخصص در مناطق محروم بیشتر استفاده خواهد کرد و خود او هم اذعان داشت که به عنوان پزشک متخصص، کاروان پزشکان متخصص را در مناطق محروم به راه انداخته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت که آقای عین‌اللهی فردی باانگیزه‌ای است و می‌تواند از توان و ظرفیت داخلی استفاده حداکثری را ببرد.

۱۴۰۰/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...