نسخه چاپی

زمان برگزاری دربی 99 اعلام شد

زمان برگزاري دربي 99 اعلام شد

دربی تهران بر اساس تصمیم نهایی شورای تامین در همان روز و ساعت قبلی برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش سه، در حالی که روز گذشته شایعات حاکی از لغو دربی به دلیل آلودگی هوای شدید تهران بود، امروز در نهایت شورای تامین و استانداری حکم به برگزاری بازی در همان زمان اعلام شده قبلی داد.

افزایش میزان آلودگی هوا در پایتخت که منجر به تعطیلی مدارس نیز شده بود، شایعه لغو دربی را به شدت افزایش داد و حتی برخی مقامات رسمی تصمیم‌گیر در فوتبال ایران نیز عدم برگزاری مسابقه را تایید کرده بودند اما در نهایت تصمیم به انجام این بازی شد.

ساعتی پیش این خبر به مسئولان دو باشگاه سرخابی اعلام و تصمیم بر این شد که پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

در فاصله ۴۸ ساعت تا این بازی همچنان هوای تهران به شدت آلوده است اما شورای تامین نظر نهایی خود در مورد برگزاری بازی را داده و دربی ۹۹ سه شنبه برگزار خواهد شد.

البته این دیدار بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه خالی آزادی برگزار می‌شود و برخلاف اعلام قبلی مهدی تاج، طرفداران امکان حضور در استادیوم را ندارند.

بازی پرسپولیس و استقلال آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود و ساعاتی پیش از این بازی هم پیکان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تراکتور خواهد رفت.

۱۴۰۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...