نسخه چاپی

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی:

باید دشمنان خدا را در جنگ روانی كه علیه ما راه انداختند، مأیوس كنیم

عکس خبري -چرا بادامچيان مورد هجمه قرار گرفت؟

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این راهپیمایی پیر و جوان و كودك حضور داشتند و این یك حضور مردمی به معنای واقعی كلمه بود.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای و همت ملت بزرگوارمان، مشکلات را حل کنیم. دشمنان در فتنه سال ۱۴۰۱ شکست کامل خوردند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال بیش از پارسال گسترش یافته و فریاد «الله‌اکبر» ما گسترده‌تر از سال‌های قبل بود. وقتی ملتی انقلاب می‌کند و بعد فتنه طراحی شده دشمنان را می‌بیند، می‌خواهد عزم و اراده خود را برای دفاع از انقلاب به آن‌ها نشان دهد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره مسائل کشور بعد از این حماسه، خاطرنشان کرد: دولت باید سعی کند معیشت مردم را سامان دهد و این میسر است، به‌خصوص بعد از اینکه ما دیگر نیاز به برجام نداریم. امروز دنیای غرب احساس می‌کند که نباید دنباله‌رو آمریکا و صهیونیست‌ها باشد، حتی عربستان هم می‌گوید که آماده همراهی با ایران هستیم.

دکتر بادامچیان بیان کرد: در این راهپیمایی پیر و جوان و کودک حضور داشتند و این یک حضور مردمی به معنای واقعی کلمه است. باید دشمنان خدا را در این جنگ روانی که علیه ما راه انداختند، مأیوس کنیم.

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...