نسخه چاپی

غفوری فرد به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی در آیكپ او را به چهره ای بین المللی تبدیل كرد

غفوري فرد به نمايندگي از حزب موتلفه اسلامي در آيکپ او را به چهره اي بين المللي تبديل کرد

دكتر غفوری فرد همچنین در سال‌های اخیر به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی عضو مجمع احزاب آسیایی(آیكپ) بود كه این جایگاه او را به چهره ای بین المللی تبدیل كرد.

به گزارش نما ، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت دکتر حسن غفوری فرد اطلاعیه ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت دانشمند فرهیخته و مدیر پاک دست جمهوری اسلامی، دکتر حسن غفوری فرد، موجب تاسف و تاثر است.
این انسان ارزشمند که از دوران دانشجویی با نهضت انقلاب اسلامی همراه شد، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف منشا اثر و خدمت بود؛ از خادمی آستان قدس رضوی و استانداری خراسان تا معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی، وزارت نیرو و نمایندگی مردم در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی.
حضور در قامت نامزدی ریاست جمهوری در ادوار مختلف از دیگر نمادهای توانمندی این مدیر رجایی گونه بود.
مرحوم دکتر غفوری فرد همچنین به دلیل توانمندی‌های علمی در این عرصه نیز حضور بسیار پررنگی داشت؛ از استادی و نیز ریاست دانشگاه تا ریاست هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی.
فعالیت سیاسی دیگر نماد توانمندی این چهره خدوم نظام جمهوری اسلامی بود که عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، عضویت در دوره های مختلف شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، دبیرکلی جامعه اسلامی ورزشکاران و عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاهیان و نیز تلاش در مسیر وحدت نیروهای انقلاب در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله سوابق آن مرحوم است که از همین منظر در ادوار مختلف خانه احزاب و نیز در جایگاه ریاست خانه احزاب منشا اثر بود.
دکتر غفوری فرد همچنین در سال‌های اخیر به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی عضو مجمع احزاب آسیایی(آیکپ) بود که این جایگاه او را به چهره ای بین المللی تبدیل کرد.
حزب موتلفه اسلامی درگذشت این یار دیرین خود و یاور توانای انقلاب اسلامی را به محضر امام خامنه ای، خانواده و بستگان، جامعه علمی و نخبگانی، جامعه ورزشی و نیز فعالان سیاسی تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت مسألت دارد.

حزب موتلفه اسلامی


۱۴۰۱/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...