نسخه چاپی

خبر فوق جنجالی از اردوی پاریس قبل از بازی بایرن

خبرنگاری فرانسوی فاش كرد كه یكی از بازیكنان پاریسن ژرمن پیش از بازی با بایرن در شرایط نامتعادل و در حالت مستی در تمرین این تیم حاضر شده است.

به گزارش نما، پاریسن ژرمن با قبول شکست در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان از این رقابت‌‎ها حذف شد و حالا به نظر می‌رسد که جنجال بزرگتری برای این باشگاه در راه است.

 

رومن مولینا،خبرنگار معروف فرانسوی، با انتشار ویدئویی با عنوان «پی اس جی: اگر مردم (و امیر قطر) می‌دانستند چه اتفاقی رخ داده...» مدعی شده است که یکی از بازیکنان این تیم در حالی در تمرین روز پیش از بازی با بایرن حاضر شد که شرایط عادی نداشته است.

 

اما از آن عجیب‌تر این بوده که کریستوف گالتیه نه تنها هیچ جریمه‌ای برای او در نظر نگرفته، بلکه از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بایرن استفاده هم کرده است.

 

مولینا در این ویدئو درباره این رسوایی عجیب می‌گوید: «یکی از بازیکنانی که در آلیانز آرنا در ترکیب اصلی بایرن به میدان رفت در تمرین صبح روز دوشنبه این تیم در شرایطی نامتعادل و تحت تاثیر مصرف نوشیدنی الکلی قرار داشت و در فاصله دو روز پیش از بازی با بایرن، ساعت شش صبح از کلابی خارج شده است.»

او همچنین فاش کرده که این بازیکن جمعه شب و شنبه صبح هم محل اردوی این تیم را ترک کرده است. این در حالی است که پی اس جی شنبه شب در لیگ فرانسه برابر نانت به میدان رفته بود. 

اما مولینا با وجود تمام اطلاعات دقیقی که در این باره منتشر کرد، حاضر نشده نام این بازیکن را فاش کند و حالا گمانه‌زنی‌ها درباره هویت این بازیکن آغاز شده است.

 

کیلیان امباپه پس از شکست پی اس جی برابر بایرن در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به هم تیمی‌هایش هشدار داده بود که بهتر است سالم زندگی کنند، خوب بخوابند و غذای خوب بخورند.

 

بسیاری در آن زمان حدس زده بودند که اظهارات مطرح شده از سوی این ستاره فرانسوی در واقع طعنه به نیمار است که چند ساعت پس از این شکست در رستورانی دیده شده بود اما امباپه این گمانه‌زنی را رد کرد و حالا به نظر می‌رسد که شاید منظور او همین بازیکن مدنظر مولینا باشد.

                    

                       منبع: ورزش سه

                

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...