نسخه چاپی

اختصاصی نما

دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای فرار از بحران

دست و پا زدن رژيم صهيونيستي براي فرار از بخران

در حال حاضر رژیم صهیونیستی برای فرار از بحران‌های داخلی به دنبال انتقال این بحران‌ها به خارج از مناطق اشغالی است.

صادق رخ فرد - به گزارش نما ، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم اظهار کرد: "ما آماده اقدام علیه ایران هستیم و ارتش رژیم صهیونیستی توانایی حمله به کشورهای دور و نزدیک را دارد"

در مقابل این اظهارات  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: "این اظهارات در راستای تقویت روحیه نظامیان و ترمیم مشکلات داخلی این رژیم است. "

رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار مسئولان نظام فرمودند: "ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند"

در حال حاضر رژیم صهیونیستی برای فرار از بحران‌های داخلی به دنبال انتقال این بحران‌ها به خارج از مناطق اشغالی است، وقوع چالش‌های امنیتی در کنار اعتراضات گسترده وضعیت را برای این رژیم وخیم کرده است و تمام توان کابینه نتانیاهو بر انتقال بحران به خارج از مرزهای اشغالی است تا بتواند بر این مشکلات فائق آید از همین رو  این رژیم سخنانی همچون حمله به ایران را مطرح می کند.

رژیم صهیونیستی با وعده امنیت و آرامش، یهودیان را از فرهنگ‌های مختلف به فلسطین کشاند ، اما هیچ کدام از وعده‌های داده شده تحقق نیافت و همین موضوع باعث شد تا دو میلیون یهودی در فکر خروج از فلسطین بیافتند.

رژیم صهیونیستی انقدر ضعیف شده که در حملات اخیر خود 7 کشته و 15 مجروح داشت در حالی که این حملات حتی منجر به یک مجروح در طرف مقابل نشد، این در حالی است که حتی گروه های کوچک مقاومت که نام و نشان چندانی هم ندارند ده‌ها عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند  و آنها را به خاک و خون می کشند، حملاتی که رژیم صهیونیستی حتی توانایی پاسخگویی به آنها را هم ندارد... حال چنین رژیمی با این میزان از توان نظامی چگونه میخواد در مقابل جمهوری اسلامی قد علم کند؟ وانگهی از قدیم گفته‌اند که سگی که پارس می‌کند، گاز نمی‌گیرد.

۱۴۰۲/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...