نسخه چاپی

شكست های پی در پی تاریخی آمریكا

شکست هاي پي در پي تاريخي آمريکا

هواپیماهای سی یكصدو سی را به موتوری مجهز كردند كه عمودی پرواز كنند تا بدون نیاز به فرودگاه در تهران در نقاط معین فرود آیند اما به هنگام مانور و آزمایش، هواپیما در امریكا آتش گرفت و طرح دوم نیز شكست خورد.

محمد رضایی- به گزارش نما ، ۴۳ سال پیش نظامیان امریکا پس از شش ماه تمرین در صحرای نوادا، در طبس با قهر سربازان خداوند قهار( شن و باد)  عذاب دردناکی چشیدند. این امداد غیبی اولین نشانه افول قدرت نظامی امریکا را پدیدار نمود.

پس از آن شکست یکی دو ماه بعد دوباره طرح بزرگی اجرا در آوردند تا مجددا به ایران حمله کنند. هواپیماهای سی یکصدو سی را به موتوری مجهز کردند که عمودی پرواز کنند تا بدون نیاز به فرودگاه در تهران در نقاط معین فرود آیند اما به هنگام مانور و آزمایش، هواپیما در امریکا آتش گرفت و طرح دوم نیز شکست خورد.

 تا آن زمان، امریکا( و حتی فرانسه و یا انگلیس ) با اعزام فقط یک هواپیمای حامل نظامیان خود هر بارحکومتی را به راحتی سرنگون کرده بودند.《 و ارسل علیهم طیرا ابابیل. ترمیهم بحجاره من سجیل، فجعلهم کعصف ماکول، سوره فیل، آیات ۳، ۴ و ۵.انَّ رَبَّكَ لَذُو مَغْفِرَةٍ وَ ذُو عِقابٍ أَلِيمٍ  سوره فصلت، آیه 43 》

۱۴۰۲/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...