نسخه چاپی

حزب موتلفه اسلامی استان خراسان رضوی:

وعده صادق، تجلی ایران قوی

وعده صادق، تجلي ايران قوي

عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت رژیم كودك كش و نامشروع اسرائیل در حمله به كنسولگری ایران در سوریه توسط نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب غرور و سپاس ملت ایران ولبیك این نهاد مقدس به وعده فرمانده كل قوا مبنی بر تنبیه رژیم متجاوز اشغالگر قدس بود .

صادق رخ فرد- حزب موتلفه اسلامی استان خراسان رضوی طی بیانیه ای از اقدام نیروی ها مسلح در پاسخ مقتدرانه به حمله ذیلانه رژیم کودک کش و نامشروع اسرائیل به به کنسولگری ایران در سوریه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نما ، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین 

عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت رژیم کودک کش و نامشروع اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه توسط نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب غرور و سپاس ملت ایران ولبیک این نهاد مقدس به وعده فرمانده کل قوا مبنی بر تنبیه رژیم متجاوز اشغالگر قدس بود .

حزب موتلفه اسلامی استان خراسان رضوی با تقدیر از برادران مجاهد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و شورای امنیت ملی کشور که با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه در چنین شرایط حساس و مهمی اقدام به تنبیه رژیم صهیونیستی نموده و خسارات سنگینی به توان نظامی ان رژیم وارد ساختند  وامنیت و آسایش ملت ایران را، علی رغم شرایط جنگی ،حفظ نمودند، تقدیر و تشکر نموده نصرت و پیروزی همراه با مقاومت را برای مرزداران و سنگر بانان کشور عزیز ایران  از خداوند متعال خواستار است .

حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی

۱۴۰۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...