نسخه چاپی

اختصاصی

محمدرضا پورابراهیمی پس از ثبت نام :امروز اولیت اول كشور حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم است

محمدرضا پورابراهيمي پس از ثبت نام :امروز اوليت اول کشور حل مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم است

انقلاب اسلامی به بركت وجود امام و رهبری حكیم و فرزانه انقلاب اسلامی و حضور مستمر مردم در عرصه های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته كه ضمن تقدیر از تمامی مسئولین اجرایی كشور در دولت های مختلف باید ازعان نمود كه در برخی زمینه ها وضعیت كنونی نظام اساسا متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نمی باشد.

صادق رخ فرد- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نما ،محمدرضا پورابراهیمی نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در وزارت کشور گفت: امروز اولیت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می باشد.

به گزارش نما ، متن کامل این سخنرانی به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم 

َلاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم


محضر مردم عزیز و بزگروار ایران اسلامی عرض اسلام و ادب و احترام دارم در ابتدا در  سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان را گرامی می داریم.

انقلاب اسلامی به برکت وجود امام  و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و حضور مستمر مردم در عرصه های مختلف  به دستاوردهای مهمی دست یافته که ضمن تقدیر از تمامی مسئولین اجرایی کشور در دولت های مختلف  باید ازعان نمود که در برخی زمینه ها وضعیت کنونی نظام اساسا متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی  به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نمی باشد. امروز اولیت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می باشد.

برای تحقق این مهم نیازمند چند گام مهم  و اساسی هستیم:

1-         کنار گذاشتن مجادلات مضر  و دسته بندی های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران و کارشناسان  متخصص و معتقد به مبانی انقلاب برای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی

2-         ایجاد انسجام کامل در مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بخشی نگری در ارکان اجرایی نظام


3-         اهتمام برای اجرای اسناد بالا دستی به ویژه برنامه هفتم توسعه کشور با اولویت مسائل اقتصادی

4-         توانمندسازی درونی اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی همزمان با بهره گیری از  ظرفیت های اختصاصی  در تعاملات منطقه ای و جهانی در عرصه اقتصادی

5-         علیرغم اولویت مباحث اقتصادی که مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد توجه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، امنیت ملی، سیاست خارجی از ارکان برنامه های اینجانب در مدیریت اجرایی کشور می باشد.

در پایان از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به اینجانب به عنوان فرزند کوچک نظام، بسیجی لشگر ثارالله به فرماندهی سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی عزیز در دوران دفاع مقدس جهت حضور در چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری  و نیز از سایر تشکل ها و احزاب و گروه ها که اعلام حمایت نمودند صمیمانه تشکر می نمایم.

اینجانب متعلق به تمامی مردم ایران می باشم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی  از خود برجای بگذارم.

والسلام علیکم والرحمه الله و برکاته

۱۴۰۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...