نسخه چاپی

اختصاصی

بحث ۴۰۵ (206) و لندكروز در راستای اهداف چه كسانی در مناظره مطرح شد؟

بحث ??? و لندكروز در راستاي اهداف چه كساني در مناظره مطرح شد؟

واقعیت ماجرای فرق 206 و لندكروز در مناظره میرسلیم و رشیدی كوچی چه چیزی بوده است و این تخریب ها به علت پخش تیكه ای از مناظره با اهداف خاص در راستای سواستفاده كنندگان از رانت و ویژه خواری برخی واردكنندگان بوده است باید بیشتر درباره آن مداقه كرد اما چند نكته قابل توجه در این خصوص نیز باید بیان شود.

به گزارش نما ، خسن و خسین هر سه دختران مغاویه اند

مسعود پزشکیان در مناظره های دونفره نشان داد که حرف و برنامه ای برای اداره کشور ندارد. اگر فردی بدون برنامه و اراده باشد  و انتخاب شود او نمی تواند کشور را اداره کند بلکه افرادی او را اداره خواهند کرد . 

در مناظره دوم افرادی که پزشکیان را اداره می کنند با توجه به تهی بودن وی از محتوا، چند گل واژه برای وی تهیه کرده بودند اما پزشکیان نمی دانست در کجای مناظره باید از آنها استفاده کند و در بحث خودرو که هیچ ارتباطی به این موضوع نداشت ماجرای فرق 206 و لندکروز را وسط کشید. این که واقعیت ماجرای فرق 206 و لندکروز در مناظره میرسلیم و رشیدی کوچی چه چیزی بوده است و این تخریب ها به علت پخش تیکه ای از مناظره با اهداف خاص در راستای سواستفاده کنندگان از رانت و ویژه خواری برخی واردکنندگان بوده است باید بیشتر درباره آن مداقه کرد اما چند نکته قابل توجه در این خصوص نیز باید بیان شود.

اولا رشیدی کوچی فرق۲۰۶ و لندکروز را مطرح کرد نه ۴۰۵ و لندکروز.

ثانیا اصلا بحث درباره مقایسه کیفیت مطرح نبود و غرض مدعی عوام‌فریبی بود با کشیدن "مار"، والا همه میدانند این دو نوع خودرو با دو هدف مختلف و بنابراین دو قابلیت و امکانات مختلف طراحی و ساخته شده‌اند و قابل مقایسه نیستند.

ثالثا در آن بحث و حتی امروز، موضوع اقتصادی مورد نظر بود و هست یعنی عده‌ای خودرو می‌خرند تا ارزش پولشان از دست نرود: یکی توانایی خرید ۲۰۶ و دیکری لندکروز دارد.

رابعا: از نوع چینش صندلی و به چالش کشاندن، بر همگان معلوم شد که مجری و مدعی با تبانی قصد هوچیگری دارند برای پشتیبانی از وارداتچی‌ها و تحقیر تولید داخلی، صرف‌نظر از شرائط اقتصادی حاکم بر کشور، و این صریحا ضد شعار "ما می توانیم" است؛ هدف آنها دستیابی به منافع مادی کوتاه مدت گروهی بود با زیر پا گذاشتن مصالح جامعه و پیشرفت آتی کشور.

نویسنده: صادق رخ فرد

۱۴۰۳/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...