نسخه چاپی

اختصاصی

میرسلیم: جبهه مقاومت وابسته به مردم مقاوم است/كشورهای غربی روش های خودشان را نسبت به ایران تغییر دهند

ميرسليم: جبهه مقاومت وابسته به مردم مقاوم است/کشورهاي غربي روش هاي خودشان را نسبت به ايران تغيير دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه مقاومت وابسته به مردم مقاوم است و كشتار مردم و شهادت فرماندهان خللی در مسیر آنها كه همانا حق طلبی و آزادی خواهی است وارد نخواهد ساخت.

محمدصادق رخ فرد- مهندس سیدمصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفنگو با پایگاه خبری نما  در خصوص نماز جمعه نصر که به امامت مقام معظم رهبری اقامه شد، گفت: ماحصل و برداشت ما از خطبه های معظم‌له این بود که کشورهایی مانند آمریکا از این پس روش خود را در مقابل ایران تغییر دهند.
وی افزود آنها همواره سعی داشته‌اند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ایران را مثلا از طریق صهیونیستها و صدام تهدید کنند و اکنون باید روش خود را تغییر دهند و دست از تهدید و آزار مستقیم و غیر مستقیم ایران اسلامی بردارند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کشورهای مسلمان باید بدانند که امریکا به کمک ایادی خودش در منطقه بویژه صهیونیست‌ها در حال تعدی و ارتکاب ظلم اند. آنها منافع و سیاست هایشان را با تفرقه افکنی بین مسلمانان و بین دولتها در کشورهای مسلمان پیگیری می کنند. آنچه باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد، سیاست تفرقه افکنانه آنهاست؛ مسلمانان نباید گول آنها را بخورند تا نیرنگ‌های آنها نقش بر آب و خنثی شود.
میرسلیم، خطاب دیگر مقام معظم رهبری را متوجه رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: رزمندگان و فرمادهان جبهه مقاومت باید بدانند که بر حق اند؛ امروز در برابر ظلم و نسل کشی قرار گرفته اند و سختی‌هایی بسیار را تحمل می‌کنند ولی قطعا این جبهه پیروز میدان خواهد بود. درست است که فرماندهان بسیاری جانفشانی کرده و انسان های بسیاری به شهادت رسیده اند، اما چون بر حق‌اند با یاری خداوند پیروز میدان خواهند بود.
وی افزود: جبهه مقاومت وابسته به مردم مقاوم است و کشنار و شهادت فرماندهان خللی در مسیر آنها که همانا حق طلبی و آزادی خواهی است وارد نخواهد ساخت. آنها(دشمنان مقاومت) در رسیدن به هدفشان که جلوگیری از تداوم مقاومت است هرگز موفق نخواهند شد.
میر سلیم گفت: نماز جمعه نصر که به امامت مقام معظم رهبری و با حضور یکپارچه و بی نظیر مردم اقامه شد، واقعا استثنایی بود. مردم حول محور مقام معظم رهبری وحدت خودشان را نشان دادند. این وحدت دشمن شکن، هم باید تقویت و هم پاس داشته شود.
وی تصریح کرد: تا زمانی که حول محور ولایت فقیه وحدت داشته باشیم و یکپارچه در صحنه حضور داشته باشیم، نصرت الهی با ماست. دنیا هم متوجه این مهم شده است. بنابراین باید از راه صدق و درستی با ایران و مردم ایران وارد شوند و از نفاق و دورویی و خصومت دست بردارند.

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...