نسخه چاپی

سبحاني‌نيا

" ابوترابی‌فرد" امروز با صدور بیانیه‌ای از كاندیداتوری انصراف می‌دهد

عکس خبري -" ابوترابي‌فرد" امروز با صدور بيانيه‌اي از كانديداتوري انصراف مي‌دهد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ا اشاره به درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات، گفت: " ابوترابی‌فرد" ا مروز با صدور بیانیه‌ای انصراف خود از كاندیداتوری ریاست‌جمهوری را اعلام می‌كند.

به گزارش نما حجت‌الاسلام و المسلمين حسين سبحاني‌نيا نماينده نيشابور در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به جلسه غيرعلني صبح امروز ( دوشنبه) اشاره كرد و گفت: در اين جلسه لاريجاني توضیحاتی را درباره بخش‌های درآمدی بودجه 92 و موادی که به کمیسیون ارجاع شده، ارائه كرد.

وي در ادامه افزود: وي همچنين خواستار توجه نمايندگان به پيشنهاد كميسيون اقتصادي مبني بر مسئوليت شوراي پول و اعتبار در حوزه ارزي کشور، شد.

اين عضو هيئت‌رئيسه مجلس همچنين اظهار داشت: رئیس مجلس از نمایندگان خواست تا با توجه به شرايط كنوني كشور، پیشنهادات جامع‌تری را مطرح کند تا علاوه بر رفع موانع اجرايي و بهبود شرايط، مجلس نيز بتواند سریعتر بررسي بخش درآمدي بودجه 92 را به اتمام برساند.

وي در ادامه با اشاره به درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات، گفت: " ابوترابي‌فرد" امروز با صدور بيانيه‌اي انصراف خود از كانديداتوري رياست‌جمهوري را اعلام مي‌كند.

گفتني است؛ روز گذشته عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان از تهيه نامه‌اي توسط اكثريت نمايندگان مجلس خطاب به "حسن ابوترابي فرد" براي انصراف از كانديداتوري و امضاي اين نامه توسط 180 نفر خبر داد.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...