نسخه چاپی

"میركاظمی"‌ طراح اصلی تحقیق و تفحص از وزارت نفت

سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: تا آنجایی كه اطلاع دارم این طرح توسط آقای مسعود میر‌كاظمی در مورد فروش نفت مطرح شده است.

به گزارش نما، حسین امیری‌خامکانی نماینده زرند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم این طرح توسط آقای مسعود میر‌کاظمی در مورد فروش نفت مطرح شده است.

وی افزود: منتها آقای میرکاظمی که طراح اصلی طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت هستند، موضوع را با جدیت پیگیری نکرده و به نظرم این طرح مسکوت مانده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: معمولا طرح‌های این چنینی را طراح اصلی یا امضا‌کنندگان طرح، پیگیری می‌کنند ولی تا به حال این طرح با جدیت پیگیری نشده است.

امیری‌خامکانی در پاسخ به این پرسش که تحقیق و تفحص از وزارت نفت مربوط به کدام دوره وزارت نفت است؟ گفت: این طرح در خصوص فروش اخیر نفت یعنی زمان وزارت آقای رستم قاسمی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به اين سوال که نقش "بابک زنجانی" در مطرح شدن تحقیق و تفحص از وزارت نفت چیست؟ گفت: چون این طرح به صورت جدی مطرح نشده لذا بنده اطلاعی از آن ندارم.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...