بستن سایت فروش غذا برای اخاذی از صاحب رستوران پر مشتری

فردی كه با مسدود كردن سایت فروش غذا یك رستوران،قصد اخاذی از صاحب رستوران را داشت در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از میزان،سرهنگ سید محمد حسینی پور رئیس پلیس فتا انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: فردی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت سایت رستوران وی توسط فردی ناشناس بسته شده و عرضه خدمات اینترنتی را غیر ممکن کرده و این فرد سودجو طی تماس تلفنی درخواست پرداخت مبلغی به منظور باز کردن سایت شده ،که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: تیم فنی این پلیس وارد عمل شده و پس از انجام بررسی های تخصصی عامل جرم را شناسایی و او را برای اخذ توضیحات بیشتر احضار کردند.

حسینی پور با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود،افزود: این فرد در تحقیقات تخصصی پلیس بیان کرد که مدتی پیش صاحب رستوران به شرکتی که من در آن کار می کنم مراجعه و تقاضای طراحی سایت فروش برای رستورانش کرد که من بعد از تهیه این سایت مشخصات و نام کاربری آن را در محلی یادداشت کردم. چند روز پیش به صورت اتفاقی وارد سایت شدم و از آنجا که مشتریان زیادی از طریق اینترنتی اقدام به تهیه غذا می کردند و به نظر می امد صاحب رستوران درآمد زیادی دارد وسوسه شدم و با بستن سایت، قصد دریافت مبلغی از وی را داشتم.

رئیس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط