2 كاندیدای دیگر در كرج انصراف دادند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان كرج اعلام كرد: دو نفر دیگر از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه كرج، اشتهارد و آسارا انصراف دادند.

شکرالله افتخاری لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این 4 کاندیدای تایید صلاحیت شده نهایی با حضور در فرمانداری و ستاد انتخابات انصراف خود را اعلام کرده بودند.

وی افزود: عصر امروز سه‌شنبه نیز 2 نامزد دیگر با حضور در فرمانداری انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کردند و مستندات آن در اختیار ستاد انتخابات کرج قرار دارد.

افتخاری افزود: بنابراین روز جمعه 56 نفر در حوزه انتخابیه کرج با هم رقابت خواهند کرد.



* 746 شعبه اخذ رای در کرج روز جمعه فعال خواهند بود



رئیس ستاد انتخابات کرج در ادامه به آمار نهایی شعب اخذ رای در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی انجام شده در حوزه انتخابیه کرج‌، اشتهارد و آسارا در مجموع 746 شعبه اخذ رای روز جمعه فعال خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد 57 شعبه در روستاها حضور داشته و اقدام به جمع‌آوری آرای مردم خواهند کرد.

افتخاری درباره شعب سیار نیز گفت: از مجموع 746 شعبه اخذ رای 710 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای برگزاری سالم و بی‌حاشیه انتخابات چه تمهیداتی در کرج اتخاذ شده است؟ اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بی وقفه هیئت‌های نظارت و اجرایی تمام شرایط لازم فراهم شده است.

وی افزود: دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی و نهادهای خدمات بیشترین همکاری را با ما داشته و هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در مرکز استان البرز نداریم.

افتخاری در پایان گفت: بر اساس شواهد و مستندات موجود روز جمعه انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا برگزار خواهد شد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط