به گزارش نما - روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت:رامبد جوان امسال میخواست همه را غافلگیر کند اما بیشتر خودش غافلگیر شد.
رامبد هم کمدي را خوب ميشناسد، از فيلمهايش که بهترينش «ورود آقايان ممنوع» است بگيريد تا همين «خندوانه» هر شبي، ميگويند که او ظرافتهاي کمدي را ميشناسد اما انگار خودش خيلي تمايل ندارد که به اين عنوان شناخته شود.
او ميتواند ژانرهاي ديگر سينما را هم تجربه کند اما بازخوردي که ميگيرد،چندان باب طبعش نخواهد بود.
«نگار»، يک جنايي اکشن است که بيشتر از اينکه نام رامبد جوان را يدک بکشد، به فيلمهاي فم فتال با مايههاي بيک ايمانوردي و اندکي ديويد لينچ و «جاده مالهالند»ش ميماند.
خب، چرا بايد ما با رامبد جوان هميشگي روبهرو نشويم؟ مگر رامبد «ورود آقايان ممنوع»، چه ايرادي داشت؟ مگر شيريني لحظههاي «خندوانه» چه ايرادي دارد که حالا با يک اثر عبوس بيمنطق بخواهيم او را به ياد بياوريم. در همان «خندوانه» هم رامبد در يک برنامهاش، جانبازان اعصاب و روان را آورد و احساسات تماشاگر را برانگيخت. اين برنامه بينظير در ياد خودش و ما ماند اما فيلم «نگار» نه. اگر فيلم اولش بود، ميگفتيم دارد تجربه ميکند تا به جاي درست خودش برسد اما الان که کارش را بلد شده، ديگر عبور از مردم براي تجربهکردن به نظر يک شيطنت کودکانه ميرسد.