برنتفورد با قدوس تاتنهام را متوقف كرد

عکس خبري -برنتفورد با قدوس تاتنهام را متوقف کرد

تیم فوتبال برنتفورد در شبی كه هافبك ایرانی‌اش را در پستی متفاوت در تركیب اصلی قرار داده بود، موفق شد از یك بازی خانگی برابر تاتنهامِ آنتونیو كونته امتیاز بگیرد.

به گزارش نما، در آخرین بازی روز نخست از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی بدون گل خاتمه یافت.

سامان قدوس هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد، در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت هرچند در پستی متفاوت و به‌عنوان پوشش‌دهنده سمت راست خط دفاعی پنج نفره زنبورها. او تا دقیقه ۷۸ در میدان حضور داشت و جای خود را به یوانه ویسا داد. دیگر اتفاق مهم این بازی اولین رویارویی کریستین اریکسن ستاره دانمارکی برنتفورد با هم‌تیمی‌های سابقش در تاتنهام پس از جدایی‌اش از این تیم در سال ۲۰۲۰ بود.

با این نتیجه برنتفورد ۴۰ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. تاتنهام اما ۵۸ امتیازی ماند و فرصت صعود یک پله‌ای برای سبقت گرفتن از رقیب همشهری، آرسنال که با ۶۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد را از دست داد. این در حالی است که تعداد بازی‌های هر دو تیم در عدد ۳۳ برابر است.

روز یکشنبه چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنلی - ولورهمپتون، ساعت ۱۷:۳۰

چلسی - وستهام، ساعت ۱۷:۳۰

برایتون - ساوتهمپتون، ساعت ۱۷:۳۰

لیورپول - اورتون، ساعت ۲۰:۰۰

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی ۸۰ امتیازی صدرنشین است، لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و چلسی با ۶۲ امتیاز از ۳۱ بازی جایگاه سوم را در اختیار دارد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۴

اخبار مرتبط