رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی

صهیونیست‌ها در وحشت تكرار عملیات های مقاومت

عکس خبري -صهيونيست‌ها در وحشت تکرار  عمليات هاي مقاومت

ششمین عملیات تلافی جویانه از رژیم اشغال گر قدس توسط دو جوان فلسطینی انجام شد، اسرائیلی ها تا صبح دیروز نتوانسته بودند عاملین این عملیات را در حالی كه تنها 500 متر با محل عملیات فاصله داشتند دستگیر كنند

ششمین عملیات تلافی جویانه از رژیم اشغال گر قدس توسط دو جوان فلسطینی انجام شد، اسرائیلی ها تا صبح دیروز نتوانسته بودند عاملین این عملیات را در حالی که تنها 500 متر با محل عملیات فاصله داشتند دستگیر کنند ، اما نهایتا در صبح روز یک‌شنبه، این دو جوان فلسطینی دستگیر شدند، وجود عملیات های مشابه و عدم توانایی رژیم صهیونیستی در مقابله با آنها، وحشت را در جامعه اسرائیلی به مرز بی‌سابقه‌ای رسانده است. عملیات العاد ششمین عملیات از این دست در نوع خود ظرف یک و نیم ماه گذشته است و منابع اطلاعاتی اسرائیل تخمین می‌زنند که این عملیات‌ها احتمالاً در طول سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفته برای برقراری امنیت همه گذرگاه‌های کرانه باختری و غزه را مسدودکند. عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرده که این رژیم بهای سنگینی را در عملیات‌های اخیر متحمل شده است.
استیصال رژیم صهیونیستی در برابر این عملیات ها باعث شده صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، شنبه شب در اعتراض به افزایش حملات فلسطینی‌ها تظاهرات کنند چرا که معتقدند کابینه بنت بی کفایت و ناتوان از تأمین امنیت جانی شهرک‌نشینان است این در حالی است که صهیونیست‌ها همواره مدعی امنیت پایدار در درون سرزمین‌های اشغالی بوده اند اما امروزه تنها توان مقابله ی آنها بستن گذرگاه‌ها با کرانه باختری و غزه است؛ در بین اعتراض مردم نسبت به عملکرد کابینه بنت، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر قبلی هم با انتقاد از کابینه فعلی گفته که باید فوراً دولتی قوی و ملی به ریاست من تشکیل شود تا امنیت را بازگرداند.
عملیات های صورت گرفته توسط مقاومت به خوبی نشان داد که توان عملیاتی آنها فراتر از آن چیزی است که رژیم صهیونیستی محاسبه می کرده است و ضعف ها و شکاف های امنیتی رژیم صهیونیستی برخلاف آنچه ادعا می کردند در حال آشکار شدن است آسیب‌پذیری این رژیم به مرحله‌ای رسیده است که اولین اشتباه آن در برابر جبهه مقاومت، آخرین اشتباهش خواهد بود.

۱۴۰۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط