شوك ناصر الخلیفی به رئال؛ امباپه با پاریس تمدید كرد!

عکس خبري -شوک ناصر الخليفي به رئال؛ امباپه با پاريس تمديد کرد!

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن شوك جدیدی به رئال مادرید وارد كرد.

به گزارش نما، ناصر الخلیفی قطری، رئیس پاری سن ژرمن در اظهاراتی جنجالی درباره آینده کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی این تیم به رئال مادرید شوک وارد کرد.

قرارداد امباپه با سن ژرمن در پایان فصل جاری و بدون توافق بر سر تمدید تا این لحظه به پایان می رسد و خبرهای موثق مبنی بر توافق این بازیکن با رئال مادرید برای انتقال رایگان پس از پایان قراردادش شنیده می شود.

بنا به گزارش نشریه «آس» اسپانیا، ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن از حضورش در جلسات اتحادیه باشگاه های اروپا در مادرید استفاده کرد و در اظهاراتی جنجالی تاکید کرد امباپه قبلا قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرده است.
این روزنامه اسپانیایی ادامه داد اظهارات الخلیفی در مادرید همزمان با حضور خود امباپه در همان شهر به همراه اشرف حکیمی و سرخیو راموس طی ساعات گذشته بوده است.

این روزنامه به این نتیجه رسید که پرونده امباپه تا ۳۰ ژوئن آینده یعنی تاریخ انقضای قراردادش با پاریس باز خواهد ماند و در آن زمان این بازیکن برای اعلام موضع خود در مورد ماندن در سن ژرمن یا رفتن به رئال تصمیم گیری می کند.

پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید با قراردادی دوساله به امباپه داده است. ستاره فرانسوی در صورت موافقت این پیشنهاد دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به علاوه پاداش ۱۰۰ میلیونی به جیب می زند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط