آیا فردوسی پور به جام جهانی امسال می رسد؟

آيا فردوسي پور به جام جهاني امسال مي رسد؟

فردوسی پور و اجرایش در تلویزیون آخرین بار اسفندماه سال ۹۷ دیده شد و بعد از آن تهیه‌كنندگی برنامه «فوتبال ۱۲۰» را در شبكه ورزش به عهده داشت. بازگشت او به تلویزیون یكی از پرتكرارترین درخواست‌های رسانه‌ها، جمع‌های دانشجویی و حتی مردمی از مدیران صداوسیما بوده است.

به گزارش نما ، همین که در میان دو قطبی‌های این روزها و حتی چند دستگی‌های مختلف نسبت به هر پدیده روی یک گزینه اتفاق نظر هست یعنی آن یک نفر یا سوژه هنوز توانسته محبوبیت خودش را در میان مردم حفظ کند. عادل فردوسی پور چندی پیش در یک نظرسنجی که از طرف پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای گزارشگری مسابقات جام جهانی قطر انجام شده بود توانست با اختلاف از دیگر گزارشگران در جایگاه اول بایستد.


او با بیش از ۶۵ درصد آرا در صدر نشست و بعد از او جواد خیابانی با ۲۱ درصد، و محمدرضا احمدی و پیمان یوسفی و سایرین در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم قرار گرفتند.

فردوسی پور و اجرایش در تلویزیون آخرین بار اسفندماه سال ۹۷ دیده شد و بعد از آن تهیه‌کنندگی برنامه «فوتبال ۱۲۰» را در شبکه ورزش به عهده داشت. بازگشت او به تلویزیون یکی از پرتکرارترین درخواست‌های رسانه‌ها، جمع‌های دانشجویی و حتی مردمی از مدیران صداوسیما بوده است. نکته‌ای که آخرین بار پیمان جبلی رئیس صداوسیما در جمع دانشجویان دانشگاه شریف نسبت به آن برای اولین بار صریح‌تر سخن گفت و خیلی ضمنی به شروطی از طرف فردوسی پور اشاره و بیان کرد که «در این مسأله خاص فردوسی پور هم نظرات خاص خود را دارد»


فردوسی‌پور این روزها فعالیت‌های خود را در فضای مجازی پی می‌گیرد. او «فوتبال ۳۶۰» را در قالب آیتم‌های مختلف می‌سازد و در فواصل مختلف با بازیکنان قدیمی و جدید فوتبال گفتگوهایی می‌گیرد که معمولاً هم در فضای مجازی دیده می‌شود. صفحه این برنامه نیز بیش از یک میلیون مخاطب در اینستاگرام دارد و خیلی‌ها احتمال می‌دهند همین صفحه تریبونی باشد تا گزارش او را از جام جهانی به تماشا بنشینند.


با این حال فردوسی پور هنوز خبری از برنامه‌های جدید در جام جهانی قطر نداده است و باید دید قرار است خروجی آن نظرسنجی مسیر جدیدی را برای او باز کند یا خیر.


فردوسی پور فعلاً در تلویزیون همچنان «فوتبال ۱۲۰» را در مقام تهیه کننده دارد که فصل جدید آن هم از امشب ساعت ۲۱:۳۰ به آنتن شبکه ورزش بازمی گردد و کماکان حمید محمدی اجرای آن را بر عهده دارد.

منبع:مهر

۱۴۰۱/۶/۱۸

اخبار مرتبط