جزئیاتی از نحوه به شهادت رسیدن كیان پیرفلك

جزئياتي از نحوه به شهادت رسيدن كيان پيرفلك

اگر ماموران امنیتی قصد شلیك به خودرو را داشتند، از همان ابتدا اجازه عبور به آنها را نمی‌دانند ویا در همان لحظات اولیه تیراندازی میكردند.

به گزارش نما ، یک شاهد عینی حادثه تروریستی ایذه در گفتگو با ایرنا با اشاره به روایت مادر کیان پیرفلک شهید حادثه تروریستی ایذه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید از نحوه شهادت مظلومانه این کودک ده ساله گفت: در شب حادثه خانواده پیرفلک سوار بر یک دستگاه خودروی سواری در خیابان بودند که از سوی مامورین امنیتی و انتظامی به آنها گوشزد می‌شود که به سمت محل‌های درگیری و اغتشاش نروند و دور بزنند که آنها به این توصیه مامورین گوش نداده و به سمت محل درگیری و تجمع اغتشاش‌گران ادامه مسیر می‌دهند.

با رفتن خودوری خانواده پیرفلک به سمت محل تجمع اغتشاشگران و عوامل تروریستی، مجددا تصمیم به دور زدن می‌گیرند و در حین دور زدن بودند که عناصر تروریست با انگیزه نامعلوم و شاید با تصور اینکه این خودرو متعلق به ماموران امنیتی و انتظامی برای شناسایی آنها است و پس از شناسایی در حال دور زدن است، آن را به رگبار می‌بندند.

این شاهد عینی که در صحنه حادثه حضور داشته به نحوه اصابت گلوله ها به خودروی خانواده پیرفلک اشاره کرده و افزود: طبیعی است که سرنشینان خودرو که انتظار چنین اتفاقی را نداشته‌اند، در آن لحظه دقیقا متوجه نشوند که تیراندازی از کدام سمت اتفاق افتاده است.

اگر ماموران امنیتی قصد شلیک به خودرو را داشتند، از همان ابتدا اجازه عبور به آنها را نمی‌دانند ویا در همان لحظات اولیه تیراندازی میکردند این در حالی است که همانطوریکه مادر محترم و داغدار کیان گفته است نیروهای امنیتی از آنها خواسته بودند به سمت اغتشاش گران نروند. با این حال پس از حرکت اولیه خانواده کیان به سمت اغتشاش گران و تغییر تصمیم در میانه راه به بازگشت به سمت نیروهای امنیتی، تروریست ها اقدام به تیراندازی میکنند.

وی تاکید کرد در جریان این تیراندازی‌ها تعدادی از نیروهای بسیجی هم در کنار خانواده کیان زخمی و شهید شده اند.

در همین حال یک مقام آگاه امنیتی در استان خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا اعلام‌ کرد: صحنه جنایت برای ما کاملا روشن است و تصاویر محل حادثه در حال بررسی برای شناسایی عوامل این جنایت است.

پس از انتقال مجروحین و شهدا به بیمارستان ایذه، عده ای از نبود نیروهای امنیتی در بیمارستان سواستفاده کرده و به آنجا حمله می‌کنند و با ایجاد درگیری، چند نفر از بسیجیان را در بیمارستان با چاقو زخمی کرده و پیکر کیان هم به زور از سردخانه خارج می‌شود که پس از اطلاع پدربزرگ کیان، پیکر پاک این شهید مجددا به سردخانه منتقل شده است.

این مقام امنیتی استان از تمرکز ویژه برای بررسی‌ ابعاد امنیتی، قضایی و پزشکی این حادثه خبر داد و اعلام کرد بزودی نتایج تحقیقات به اطلاع مردم خواهد رسید.

۱۴۰۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط