كارشناس و پژوهشگر فضای مجازی در گفتگو با نما:

توییتر سایر كشورها را با كمپین‌های دروغ و مشكلات امنیتی روبرو می كند

توييتر ساير کشورها را با کمپين‌هاي دروغ و مشکلات امنيتي روبرو مي کند

شی ایلان ماسك با جمهوری‌خواهان همراه است به طوری كه در توییتر نظرسنجی برای بازگشت ترامپ به این شبكه اجتماعی گذاشته است، بنابراین هرجا نفع نظام حاكم در آمریكا به خطر افتاده بحث كمپین های دروغین مطرح می شود.

محمد لسانی کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص حساسیت کاخ سفید در زمینه افشای اطلاعات آمریکایی ها در شبکه اجتماعی گفت : این نکته وجود دارد که حساسیت مطرح شده توسط سخنگوی رسمی کاخ سفید بیان نشده بلکه نوعی درز خبری است و چنین خبری بیانگر اهمیت اطلاعات آمریکایی هاست که توسط خبرنگار دموکرات عنوان شده است.
وی افزود : بایدن ادعا کرده است که نگران کمپین های دروغین در توییتر است. این در حالی است که مشی ایلان ماسک با جمهوری‌خواهان همراه است به طوری که در توییتر نظرسنجی برای بازگشت ترامپ به این شبکه اجتماعی گذاشته است، بنابراین هرجا نفع نظام حاکم در آمریکا به خطر افتاده بحث کمپین های دروغین مطرح می شود.
لسانی‌ با بیان اینکه قوانین توییتر تنها در آمریکا رعایت میشود یادآور شد: توییتر سایر کشورها را با کمپین‌های دروغ و با مشکلات امنیتی روبرو می کند چنانچه در اتفاقات اخیر برخی اکانت ها علیرغم محدودیت در تعداد توییت روزانه بالغ بر چهار هزار توییت می زدند و این ابزاری برای جنگ ترکیبی است.

۱۴۰۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط