اختصاصی نما

هدف دشمن از تخریب تیم ملی چیست؟/ چند سوال از كریمی و گل محمدی

هدف دشمن از تخريب تيم ملي  چيست؟/ چند سوال از کريمي و گل محمدي

براستی هدف دشمن از تخریب تیم ملی چیست؟ و چرا رسانه های ضد نظام به كمك سلبریتی ها و جریان های خود در داخل از كشور تلاش می كنند تا مردم را علیه تیم ملی كشورشان كه آبروی آن كشور است بشورانند؟

صادق رخ فرد -به گزارش نما ، صفحات مجازی منتسب به علی کریمی و یحیی گل محمدی این روزها ملی پوشان فوتبال را مورد حمله قرار می دهند، این در حالی است که این دو بازیکن در سال های نه چندان دور در سایه نظام جمهوری اسلامی، لباس تیم ملی را به تن می کردند، باید از این افراد پرسید چگونه است که در آن زمان این افراد برای پوشیدن پبراهن تیم ملی ایران سر و دست می شکستند تا از نردبان تیم ملی بالا بروند و برای خودشان موقعیت اجتماعی و ثروت دست و پا کنند، این تیم متعلق به همه ی مردم ایران و نماد کشور بود و عضویت و بازی برای آن باعث سربلندی بود اما حالا که آردهایشان را ریخته و الک هایشان را آویخته اند ، تیم ملی ایران تبدیل به تیم ملی جمهوری اسلامی شده و بازی برای آن مایه سرافکندی و سرزنش است؟

جمهوری اسلامی ایران امروز با جمهوری چند سال پیشی که آقایان در آن پیراهن تیم ملی را به تن می کردند چه تفاوتی کرده است که آن زمان برای عضویت در آن سر از پا نمی شناختند و و حالا بازیکنان تیم ملی را به خاطر همین عضویت سرزنش کرده و به آنان توهین می کنند؟ آقای کریمی که ادعای میهن پرستی و ایران دوستی می کنید و مدعی هستید که در کنار مردم ایستاده اید، چرا وقتی که لیدری جریان اغتشاش و اشوب را در دست گرفتید در کنار مردم نماندید  و با فروش املاک خود از مهلکه و میدان فرار کرده و در بیرون گود نشستید تا کم ترین هزینه ای بابت آنچه اعتراضش می نامید و مردم را به آن تشویق می کنید نپردازید؟ 

آقای گل محمدی شمایی که ادعا می کنید در کنار مردم هستید و این نظام را قبول ندارید چگونه است که از همین نظامی که آن را قبول ندارید 40 میلیارد تومان دستمزد دریافت می کنید؟ رفیق دزدید و شریک غافله؟ هم میلیاردی پول می گیرید هم فحش میدهید؟ در کاخ خودتان می نشینید و ادعا می کنید که در کنار مردم ایستاده اید؟ اینکه در آستانه مهمترین رویداد فوتبالی جهان که ۸۰ میلیون ایرانی بی‌صبرانه منتظر افتخارآفرینی ملی پوشان و شادی در روز‌های بازی تیم ملی هستند با توهین به بازیکنان تیم ملی تمرکز آن‌ها را به هم می زنید، یعنی در کنار مردمید؟

براستی هدف دشمن از تخریب تیم ملی  چیست؟ و چرا رسانه های ضد نظام به کمک سلبریتی ها و جریان های خود در داخل از کشور تلاش می کنند تا مردم را علیه تیم ملی کشورشان که آبروی آن کشور است بشورانند؟ جواب این سوال روشن است  ورزش‌های ملی همانند فوتبال موجب وحدت جامعه می شوند و همه ی احاد جامعه اعم از فقیر و غنی، فارس و غیر فارس، شیعه و سنی هنگامی که به ورزش ملی می‌رسند اختلاف‌ها را کنار می‌گذارند و برای آنها ورزش ملی یک هویت ایرانی می‌سازد و این با موضوع اغتشاشات و تجزیه ایران در تضاد است. بنابراین مردم ایران بیشتر از اینکه با یک موضوع ورزشی مواجه باشند با یک جنگ‌ شناختی از نوع فوتبالی مواجه اند. چرا که گروه های معاند و سرسپردگان آنها  تلاش دارد تا هر آنچه مؤلفه‌های ملت‌ساز وجود دارد از پرچم و سرود ملی گرفته تا فوتبال و هر ورزش قهرمانی دیگری را از جامعه ما بزداید. قطعا با شروع بازی ها حاشیه های آن نیز تقویت می شوند و بر روی آنها مانور داده می شود، حاشیه هایی همچون سرود خواندن یا نخواندن، خوشحالی کردن یا نکردن و... . مردم میهن پرست ایران باید هوشیار باشند و درگیر این موضوعات فرعی نشوند و با اولویت‌بندی اجازه ندهند در زمین پر از مینی که دشمن برای ما تدارک دیده، قربانی شویم

۱۴۰۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط