عاقبت مشق بی‌حجابی توسط دشمن

محمدكاظم انبارلویی

۱- انقلاب اسلامی بن‌مایه‌های خود را از چهار انقلاب سترگ تاریخ بشر می‌گیرد؛
الف- انقلاب نبوی
ب- انقلاب علوی
ج- انقلاب حسینی
د- انقلاب مهدوی
عمود خیمه این چهار انقلاب؛ انقلاب فاطمی و زهرایی است . همان او که یک تنه قیام کرد تا انقلاب نبوی به خلافت و سلطنت ختم نشود و بر صراط امامت و عهد غدیرخم، در تاریخ پس از وفات پیامبر استوار گردد.
۲- چرا پس از وفات پیامبر (ص) سیر تاریخ بر مدار وصیت پیامبر و راهبرد امامت نچرخید؟ پاسخ آن است، «امام» بود، «امت» نبود. امام بدون امت معنا ندارد.
عده‌ای کار را به انحراف بردند و امت را از درون پاشیدند و فرقه فرقه کردند.
هر فرقه بر اسب «طمع» و«حرص» نشست تا خود را به وادی «قدرت» و «ثروت» برساند.
این رویکرد تلخ و ناصواب؛ پرچم انقلاب نبوی را به دست خلفا و سلاطین اموی و عباسی و از آنجا به دربارهای عثمانی سپرد و باعث شد جز پوسته‌ای از اسلام چیزی باقی نماند.
۳- کار بزرگ امام خمینی (ره) این بود با بهره‌گیری از فرهنگ اسلام شیعی، غبار از چهره امامت بردارد و با شکل‌گیری امت اسلامی رودرروی قدرت‌های شرق و غرب عالم بایستد. او در مقام تأسیس بود. لذا برای حکومت به سمت کاخ و سلطنت نرفت و اتاق فکر هدایت امت را در یک حسینیه قرار داد. او دنبال مال‌اندوزی و ثروت نرفت و دست رد بر سینه شهوت و غضب زد تا عدالت نبوی و علوی را احیا کند.
۴- امام خمینی (ره) در نهضت رهایی‌بخش خود سهم اصلی را به زنان داد و فرمود: «از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود.» جوهر اصلی نهضت امام یک انقلاب فاطمی و زهرایی بود. چراکه او با صلابت و قدرت اقدام به احیای امر امامت کرد و بشریت را به سمت و سوی جهان تراز قرآن هدایت کرد.
۵-انقلاب اسلامی یک راه و یک مسیر درست به سمت آزادی، رهایی ، فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت است.
ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان رهنوردان این مسیر محتوم تاریخ هستند. فاطمه (س) یک راهنما و نشانه درست در این مسیر است. او مسیر مقاومت را نشان می‌دهد و هرجا که به مشکل برمی‌خوریم رهگشایی می‌کند.
۶- امروز پرچم مبارزه با کفر و شرک و نفاق به دست فرزند حضرت زهرا (س) است. مردم زیر این پرچم جمع شده‌اند تا امت اسلام در ایران و جهان شکل گیرد . نظام امت و امامت؛ رقیب و حریف اصلی نظام سرمایه‌داری لجام‌گسیخته است علت دشمنی عریان آمریکا و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی همین ‌است.
۷- بی‌جهت نیست در فتنه اخیر موضوع «زن» ، «برهنگی» ، «کشف حجاب» ، «هرزه گری» و «هرزه‌گویی» در دستور کار جنگ شناختی و جنگ‌ادراکی دشمن قرار گرفته است. تیرهای دشمن به سمت «حجاب»، «عفاف» و «حیا» اتفاقی نیست. دشمن متوجه شده است نقش زن و رهایی زنان ایران از دام شیاطین، دائر بر مدار پویایی ، مانایی استحکام پایه های انقلاب اسلامی است . لذا تمرکز خود را روی این امر مهم و کانونی برده است.
ایام، ایام فاطمیه است. زنان آزاده ایران در این ایام جان خود را در اندیشه‌های پاک و زلال حضرت زهرا (س) شستشو می‌دهند . زنان اصلی‌ترین مدافعان حرم و حریم امامت در جامعه ما هستند. کافی است پای سخنان مادران و خواهران شهدا در طول انقلاب و در همین فتنه اخیر و خانواده‌های شهدای امنیت بنشینیم، تا این حقیقت عریان را ببینیم.
۸- بی‌حجابی هرچند ناچیز به زودی با منطق زهرایی و فاطمی رخت برخواهد بست. زن ایرانی نمی تواند رودرروی قرآن با احکام حجاب بجنگد. این مشت بر سندان کوبیدن است. فصل سربازگیری از زنان به پایان رسیده است. به زودی کسانی که در پادگان‌های سعودی اینترنشنال ، BBC و رسانه‌های دشمن مشق بی‌حجابی می‌دادند خواهند دید زن ایرانی در آغوش گرم خانواده و جامعه با منطق زهرایی به زیست عفیفانه خود ادامه خواهد داد.

۱۴۰۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط