اختصاصی نما

اصلاح طلبان: رئیسی از وزرای روحانی برای حل مشكلات استفاده كند!

اصلاح طلبان: رئيسي از وزراي روحاني براي حل مشکلات استفاده کند!

محمد مهاجری از جمله چهره های رسانه ای اصلاح طلب در جدید ترین مطلب خود خواستار استفاده ی رئیسی از وزرای حسن روحانی برای حل مشكلات كشور شده است.

محمد مهاجری از جمله چهره های رسانه ای اصلاح طلب در جدید ترین مطلب خود خواستار استفاده ی رئیسی از وزرای حسن روحانی برای حل مشکلات کشور شده است. 

مهاجری نوشته است: "اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت‌های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می‌رفتم از آن‌ها خواهش می‌کردند به سر کار‌های خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند، چون با این فرمان اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش‌های اخلاقی جامعه نیز سقوط خواهد کرد"

این درخواست در حالی از سوی این فرد اصلاح طلب مطرح می شود که اوضاع اقتصادی این روزهای کشور بنا بر گفته ی بسیاری از کارشناسان نتیجه ی سوءمدیریت، ناکارآمدی، بی برنامگی، عدم توجه به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و برجام‌زدگی دولتی است که افراد یاد شده مهمترین پست های مدیرینی را در آن بر عهده داشته اند، طولانی‌‌ترین رشد اقتصادی منفی سه دهه اخیر در دولت تحت مدیریت همین افراد رقم خورد و مدیران یاد شده با عملکرد خود توانستند پس از دولت ‌هاشمی بالا‌ترین تورم پس از انقلاب را به مردم تحمیل کنند.
 این مدیران لایق! قیمت مسکن را ۷۰۰حدود درصد افزایش دادند و قیمت اقلام خوراکی در زمان مدیریت این افراد حدود ۷ برابر شد، آنها موفق شدند که دولت را با 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه، 1500 هزار میلیارد تومان بدهی، بودجه ارزی صفر شده (برای تأمین کالاهای اساسی)، تورم 60 درصدی و… به دولت سیزدهم تحویل بدهند...به گونه ای که به‌رغم گذشت دوسال از عمر دولت دوازدهم، کشور و مردم هنوز باید هزینه‌های ناشی از تعهدات بدون پشتوانه، آثار ویرانگر ارز ۴۲۰۰ تومانی، بدهی‌های کلان، افزایش نقدینگی و چاپ اسکناس بدون پشتوانه و... حاصل از تدبیر و مدیریت این افراد را بپردازند. این مدیران برتر! گر قرار بود کار مفیدی انجام دهند در طول 8 سال گذشته که مسئولیت‌ اداره ی کشور را برعهده داشتند انجام داده بودند

۱۴۰۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط