چه كسی مسئول مسمومیت دانش آموزان است

چه کسي مسئول مسموميت دانش آموزان است

بر اساس شواهد این اتفاق توسط دشمنان نظام و در راستای شكل گیری فته ای دیگر صورت می پذیرد .

رسانه های معاند و اصلاح طلب در اقدامی هماهنگ به بهانه ی "مسمومیت مدارس دخترانه" انگشت اتهام را به سمت نظام و نیروهای مذهبی نشانه رفته و تبرئه ی ضد انقلاب را در دستور کار خود قرار داده اند ، آنها داستان مسمومیت دختران را به گونه ای روایت می کنند که در آن نظام  جمهوری اسلامی متحجر، ضد زن و انتقامجو است و کسانی که به مسمومیت دختران دست می زنند افرادی مذهبی هستند که تحت الحمایه حاکمیت اند

در همین رابطه  عباس عبدی از سیاسیون جبهه اصلاحات در توئیت خود نوشتآیا کنترل خودسرها از دست خارج شده؟ ۲یا دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ضعیف شده‌اند؟ ۳: یا همه چیز تحت کنترل است؟ گرچه خیلی تاسف‌بار خواهد بود ولی شخصاً سومی را دو حالت قبلی ترجیح می‌دهم"

عبدالصمد خرمشاهی یکی از فعالین اصلاح طلب نیز با متهم کردن نیروهای مذهبی در روزنامه ی اعتماد می نویسد: " اگر پشت پرده این مسائل یک تفکر زن‌ستیز قرار دارد باید هرچه زودتر جنبه‌های مختلف آن افشا شود... کسانی که پشت پرده این ماجرا هستند کسانی هستند که دارای افکار متحجر و زن‌ستیز هستند"
 معصومه ابتکاراز معاونان روسای ادوار جمهور ایران در صفحه توئیتری خود نوشت: "آیا نسبتی بین عدم تصویب قوانین نفی خشونت علیه زنان و این وقایع وجود دارد؟ یک بار برای همیشه حجت را بر متحجران ضد زن تمام کنید."

آذر منصوری دبیر کل اتحاد ملّت (اصلی‌ترین حزب اصلاح طلبان) هم نوشت:‌ " اگر همان موقع عاملان این حملات شناسایی و محاکمه می شدند، دوباره امروز عده ای واپس گرا و متحجر به جان دختران معصوم ما در مدارس نمی افتادند. فبای ذنب قتلت؛این دخترکشی را متوقف کنید"
 در همین حال صادق زیبا کلام در تحلیل مشابهی انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه رفت و نوشت: :" اگر کسی در سال ۱۳۵۷ که در اوج مبارزه علیه رژیم شاه بودیم و می‌خواستیم یک نظام جدیدی را جایگزین نظام شاهنشاهی نماییم از ما می‌پرسید که نظام شما چگونه نظامی است به او پاسخ می‌دادیم این نظام برتر از اومانیسم غربی و سوسیالیسم شرقی خواهد بود. این نظام تمام خوبی‌های نظام‌های مطرح دنیا را داراست اما معایب آن نظام‌هـا را همراه نخواهد داشت. نظامی که شرق و غرب، ملتهای دیگر و تمدن‌های دیگر باید بیایند و از آن الگو بگیرند ما واقعا به اینها اعتقاد داشتیم و برای آن مبارزه کردیم اگر کسی به ما می‌گفت که سال‌ها بعد برخی پیدا خواهند شـد که همچون زمان قاجار که عده‌ای مدارس را خراب می‌کردند و نمی‌خواهند دانش‌آموزان بـا احساس آرامش در مدارس حاضر شوند، به او جواب می‌دادیم که تو مشـاعر خود را از دست داده‌ای. در دوران قاجار عـده‌ای علنی با درس خواندن دختران و پسران مخالف بودند. اما گویا در قرن ۲۱ در ایران افرادی پیدا شـده‌اند که می‌خواهنـد برای دانش‌آموزان دختر ترس و وحشت ایجاد کننـد و در دل والدین تـــرس بیندازند که شاید نباید اجازه داد که بچه‌ها به مدرسه بروند. جمهوری اسلامی که از نظر اطلاعاتی و امنیتی آن‌قدر توانمند است که اگر کسی در هرجای دنیا حرکتی علیه ایران انجام دهد بلافاصله شناسایی می‌شود اما خیلی عجیب است که یک دو جین مدرسـه با این مشکل روبه رو شده‌اند و رئیس نیروی انتظامی می‌گوید باید رسیدگی کنیم؛ آموزش و پرورش می‌گوید باید رسیدگی کنیم، اما از تنها چیزی که خبری نیست رسیدگی است"
 این سخنان در حالی مطرح می شود که بر اساس شواهد این اتفاق توسط دشمنان نظام و در راستای شکل گیری فته ای دیگر صورت می پذیرد . از جمله ی این شواهد حضور زن میانسالی به عنوان مادر یکی از دانش اموزان مسموم شده است که در بین جمعیت به داد و فریاد پرداخته و شروع به هتاکی و توهین به نیروهای محافظ امنیت می کند این در حالیست که پس از تحقیقات مشخص شد که این زن هیچ فرزند دانش‌آموزی ندارد. همچنین خبر فوت چند دانش اموز بر اثر مسمومیت ها و مانور تبلیغی سنگین در فضای مجازی بر روی آنها، در حالی که این اخبار  از اساس کذب وده است حکایت از پروژه ی کشته سازی دارد که   دشمن در فتنه های گذشته نیز از آن بهره برده است. علاوه بر این موارد دادن فراخوان‌های پیاپی برای تجمع مقابل مدارس و سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه و تشویق به ساخت و پرتاب مواد آتش‌زا به سمت مدارس بوی فتنه‌انگیزی و بهانه‌جویی برای شکل‌دهی موج جدید آشوب‌طلبی می‌دهد.

در واقع جریان‌  اصلاح طلب همراستا با دشمنان نظام تلاش می کنند تا  با راه‌اندازی «چرخه جدید» اعتراضات، بدنه خاموش را به حضور در خیابان تحریک کند و  تا از این طریق بتواند با موج سورای بر التهابات به وجود آمده به اهداف سیاسی خود دست یابد

۱۴۰۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط