رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

به زودی شكست نظام جعلی رژیم صهیونسیتی تحقق خواهد یافت

به زودي شکست نظام جعلي رژيم صهيونسيتي تحقق خواهد يافت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شاهد تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه هستیم و بزودی پیروزی گام دوم كه شكست نظام جعلی رژیم صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت

به گزارش نما، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله همدل اظهار داشت: برای فراهم کردن بستر حضور مردم در مسائل مختلف و نفش آفرینی در جنبه‌های مختلف مردم سالاری دینی، امت اصل و در کانون توجه همیشگی قرار دارد؛ حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌هایی دارد که باید همواره مدنظر ما قرار گیرد.

  

وی‌افزود: لذا برای تحقق موضوع مورد اشاره باید بستر سازی های لازم صورت گیرد؛ برای این امر همه دستگاه‌ها باید کنار هم قرار گیرند تا بسیج ظرفیت‌ها روی دهد.

  

وی‌با بیان اینکه سازماندهی موجب ایجاد محدودیت‌ها برای نقش آفرینی مردم می‌شود، ادامه داد: وقتی مردم خود به اندازه‌ای که می‌توانند در صحنه‌های گوناگون نقش آفرینی کنند، نتایج بهتری حاصل می‌شود مانند کمک‌های مومنانه و مواصات در دوران کرونا، ظرفیت‌های لازم برای تحقق محله اسلامی وجود دارد و از این لحاظ خلأیی احساس نمی‌شود.

  

وی با بیان اینکه ما باید جامعه‌ای داشته باشیم که محشون از نرم افزارهای اسلامی باشد، تصریح کرد: کشور ما یکی از سه کشور موفق در کنترل کرونا در دنیا شناخته می‌شود و این در حالی است که سازندگان واکسن کرونا خود بیشترین ابتلاء را دارند چون مردم در حل مسائل و تحقق مسیر در این گونه کشورها جایگاهی ندارند.

  

وی افزود: به عنوان خدمت گذار مردم باید مسیر را برای حضور اقشار مختلف در صحنه‌های مختلف بویژه جوانان فراهم و هموار کنیم زیرا جوانان پرچم داران گام دوم انقلاب هستند؛ پیامد نهایی این حضور تحقق جنبه‌های مختلف مردم سالاری دینی و شکست توطئه‌های دشمنان و فتنه انگیزی های آنها است.

  

وی تاکید کرد: دشمن هر گاه در راهبردی شکست می‌خورد راهبرد جدیدی را طراحی می‌کند و این خصلت دشمن است به عنوان مثال بعد از شکست در فتنه پاییز امسال توجه آنها به مسائل اقتصادی معطوف شد تا بلکه از این مسیر ملت را دچار یأس سازند.

  

سردار سلیمانی گفت: پویش محله همدل تمرینی برای تحقق جنبه‌های مردم سالاری دینی است و مرتب باید این پویش‌ها را تکرار کنیم؛ الگوی ایران اسلامی تجربه جدیدی در عصر حاضر است و این هم الگویی است که توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شده است.

  

وی ادامه داد: مردم تاکنون برای رسیدن کشور به این نقطه هزاران شهید تقدیم کرده اند لذا این مسیری که تاکنون طی شده همچنان باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

  

وی گفت: می‌توانیم شاهد تحقق بخش مهمی از این رویکرد و تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه خواهد بود؛ اکنون سال جاری را با موفقیت در حال پشت سر گذاشتن هستیم و بزودی پیروزی گام دوم که شکست نظام جعلی رژیم صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت.

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط