بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز قدس

بيانيه حزب موتلفه اسلامي براي روز قدس

روز جهانی قدس روزی است كه آحاد مسلمانان، با مشت های گره شده خود و با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امروز آشوب های درون جامعه یهودی، زنگ شکست قریب الوقوع رژیم طاغوتی صهیونیستی است، از همه ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ ه.ق (۱۴۰۲ ه.ش) مقارن گردیده است با روز حیات اسلام، روز جهانی قدس و روز بین المللی اسلام.

اسلام، آخرین دین الهی، در ادامه حرکت تاریخی پیامبران الهی، با مشکل فتنه یهود و منافقین روبه رو شد؛ فتنه ای که به موازات هوشیاری یا غفلت تاریخی مسلمانان، منفعل یا فعال بوده است و آخرین آن، فتنه سخت ۱۴۰۱ بود که با هوشیاری و حرکت به وقت  مردم در انقلاب اسلامی خنثی گردید.

یهودیان پیرو واقعی حضرت موسی با انبیاء الهی از ابراهیم تا خاتم الانبیاء پیامبر اسلام، همراه بوده اند ولی منافقان و دنیاپرستان یهود تا صهیونیسم مزدور آمریکای مستکبر، با اسلام و مسلمین دشمنی کرده و فتنه ها برانگیختند.

رهبران سیاسی یهود (صهیونیسم بین الملل ) در امتداد نقشه استعماری غرب و به قصد ضربه به اسلام و ایجاد حکومتی بر اساس تمدن یهود در فلسطین، طرح تولد رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را اجرا کردند تا با سیطره بر مهم ترین نقطه تمدنی دینی، جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی عرب، یعنی خاورمیانه، تمام دنیا را زیر سیطره خود درآورند.

توطئه ی صهیونیسم بین المللی با رژیم استعماری انگلستان و همدستی با آمریکای سلطه طلب، موجب شد یهودیان فریب خورده در قبله ی قدس، عاملان سیاست های شیطانی شوند و طی حدود  ۷۰ سال، مسلمانان و ملت فلسطین دچار انواع رنج ها و آوارگی و کشتار جمعی و فردی شوند و البته یهودیان کوچانده شده از نقاط مختلف جهان نیز قربانیان ستم و ظلم مستکبران شوند و بین آنها و مسلمانان و آزادیخواهان جهان دشمنی ایجاد شود بگونه ای که قدس شریف که محلی برای تفاهم ادیان الهی است و قبله مسلمانان و اهل توحید و پیروان همه وصیین و انبیاء الهی است، مورد تهاجم قرار گیرد.

به یاری خدای همه ادیان الهی، امروز سیاست های شیطانی استکبار و صهیونیسم بر جهانیان آشکار شده و مزدوران غاصب و حاکم بر فلسطین اشغالی، دچار عقوبات الهی و خشم ملت ها شده اند و انتفاضه های اسلامی ملت قهرمان فلسطین آخرین صفحات سیاست های حاکمیت صهیونیسم را پاره می کند.

رهنمود ولی امر‌مسلمین امام خامنه ای به مردم فلسطین از هر مذهب، در یک انتخاب آزاد نظامی را رای دهند که به جای جنگ و خونریزی و ویران ساختن خانه های فلسطینیان و اهانت و تهاجم به مسجدالاقصی و قدس شریف و زندان های وحشتناک و ضد بشری صهیونیستی، آرامش و زندگی انسانی را در منطقه مقدس فلسطین برقرار سازد.
ذلت حاکمان پلید رژیم صهیونیستی در توطئه اخیرشان علیه مسجدالاقصی که با پاسخ فراگیر مقاومت اسلامی و "نهضت عرین الاسود" روبرو شد و رژیم اشغالگر را وادار کرد که از حاکمان مصر و اردن و فرانسه بخواهد که برای پایان ضربات مقاومت اسلامی دخالت کنند.
*نمودار* پیروزی و حضور گسترده مردم در حمایت از فلسطین در سراسر جهان و شکست رژیم اشغالگر قدس، بود.

امروز آشوب های درون جامعه یهودی، زنگ شکست قریب الوقوع رژیم طاغوتی صهیونیستی است که گویی از ترس مرگ دست به خودکشی زده است.

روز جهانی قدس، روز جهانی سازی اسلامی مسئله فلسطین در برابر طرح غربی سازی آن.

روز جهانی قدس روزی است که آحاد مسلمانان، با مشت های گره شده خود و با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم  بین الملل باشند.

ملت بزرگ ایران در اطاعت از نظر امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس را با راهپیمایی ملی و اسلامی خود، به صحنه نمایش نفرت همه ملت ها و مردم آزاده از جنایت رژیم صهیونیستی تبدیل کرده و ادامه داده است.

امسال هم پس از شب لیله القدر که تقدیر الهی به نابودی سریع صهیونیست های ستمگر و جلاد را در دعا و احیاء خواستار می شوند و در روز جمعه ۲۳ ماه مبارک رمضان همه با هم در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم و نفرت خود را از استکبار و صهیونیسم اعلام کرده و حمایت همه جانبه از مظلومان  فلسطین را اعلام می نماییم‌ و با خانواده های شهدای فلسطینی و مبارزان اسیر زندان های صهیونیستی اظهار همدردی می کنیم.

راهپیمایی روز قدس، روز نمایش اقتدار و مقاومت، وحدت حزب الله و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و این وحدت حضور، ضربه بزرگی برپیکره صیهونیست ها و حامیان آمریکایی آنست و البته تبلور والاترین زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت مولایمان حضرت ولی عصر(عج) و نویدبخش نصرت الهی است.

در پایان و در حمایت از برنامه های شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز جهانی قدس، حزب موتلفه اسلامی با تمام ظرفیت های خود در سراسر کشور همکاری و همراهی خود را اعلام می‌دارد و این حزب از همه ملت بزرگ ایران، به ویژه اعضاء و طرفداران خود دعوت می نماید در این راهپیمایی عظیم حضور فعال داشته باشند و با لبیک به راهبردهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا رو در فضای دنیا طنین انداز نماییم.

۱۴۰۲/۱/۲۵

اخبار مرتبط