حاشیه‌پردازی برای مشغول سازی و تصویر دوقطبی‌های كاذب، سیاست دولت قبل

حاشيه‌پردازي براي مشغول سازي و تصوير دوقطبي‌هاي کاذب، سياست دولت قبل

اگر قرار باشد برای حل مشكلات اساسی كشور رفراندومی صورت بپذیرد اولین پرسش رفراندوم از مردم این است كه آیا موافق هستند كه عاملین این مشكلات مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و به سزای اعمال خود برسند یا خیر؟

حسن مجتبایی- به گزارش نما ، حسن روحانی در اظهاراتی ویدئویی که سایت اعتمادآنلاین آن را منتشر کرده گفته است: " به نظر من در این مقطع بالا‌ترین تحول این است که ما به قانون اساسی عمل کنیم... اصل ۵۹ را اجرا کنیم و این قانون اساسی به ما می‌گوید در مسائل فوق‌العاده مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود به آرای عمومی مردم مراجعه کرد. به نظر من در یک همه‌پرسی سه سؤال در زمینه اقتصادی، سیاست داخلی و سیاست خارجی بپرسیم -اگر این کار را بکنیم- گام بسیار مهمی در تحول برداشتیم که می‌تواند مردم را امیدوار کند."
بدون شک رفراندوم یکی از راه کارهایی است که به واسطه ی آن می توان مشکلات اساسی کشور را حل کرد.
امروزه کشور ما در زمینه ی اقتصادی با مشکلاتی همچون تورم بالا و گرانی های افسار‌گسیخته، بیکاری، ده‌ها برابر شدن قیمت مسکن و اجاره بها، کاهش فاجعه‌بار ارزش پول ملی و... رو به رو است و در زمینه سیاست خارجی نیز با دوبرابر شدن تحریم ها نسبت به گذشته که قرار بود لغو بشود دست و پنجه نرم می کند.اما جناب روحانی این مسائل در کدام دولت رخ داده است؟ مگر تمامی این موارد خسارت‌بار جز در 8 سالی رخ داد که شما سکان اداره کشور را در دست داشته اید؟
بنابراین اگر قرار باشد برای حل مشکلات اساسی کشور رفراندومی صورت بپذیرد اولین پرسش رفراندوم از مردم این است که آیا موافق هستند که عاملین این مشکلات مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و به سزای اعمال خود برسند یا خیر؟
این یک واقعیت است که روحانی و جریان اصلاح طلب چون پاسخی برای عملکرد غیرقابل دفاع خود در مقابل ملت ایران ندارند، کوتاه‌ترین راه ممکن را برای فرار از ناکارآمدی‌های اجرایی انتخاب می‌کنند؛ و این راه چیزی جز «حاشیه‌پردازی برای مشغول سازی و تصویر دوقطبی‌های کاذب» در کشور نیست.

۱۴۰۲/۲/۶

اخبار مرتبط