دستاورد صهیونیست‌ها از جنگ یك ساله غزه

دستاورد صهيونيست‌ها از جنگ يك ساله غزه

با كشته شدن هر سرباز اسرائیلی موج مهاجرت و فرار سربازان از میدان‌های نبرد و ترس تروریست‌های حاكم بر سرزمین‌های اشغالی شدت می‌گیرد.

محمدکاظم انبارلویی - به گزارش نما ، عمليات طوفان‌الاقصي به توهم خودپيروزپنداري صهيونيست‌ها پايان داد. يك سال از اين عمليات اعجاب‌انگيز، قهرمانانه، متهورانه،خارق‌العاده و محيرالعقول مي‌گذرد. موشک باران حماس از غزه به تل آویو هر روز ادامه دارد. حماس و جهاد اسلامي مثل يك كشتي‌گير ماهر و كارآزموده كه در ثانيه‌هاي اول چند امتياز پيروزمندانه گرفته و مي‌خواهد تا آخر زمان كشتي بازي را اداره كند، ظاهر شد. صهيونيست‌ها سعي كردند با سروصورت زدن حريف، نتايج بازي را تغيير دهند اما نتوانستند. يك سال است اين تلاش را با 42 هزار شهيد، 97 هزار زخمي و شخم زدن غزه با بمباران‌هاي وحشيانه ادامه دادند، اما هيچ نتيجه‌اي نگرفتند. آن‌ها در غزه حتي يك امتياز يا يك پيروزي به دست نياوردند تا روي آن مانور بدهند. رزمندگان حماس هر روز به شكار تانك‌ها و زدن سربازان ترورست صهيونيستي مشغول هستند. موشك‌پراني ادامه دارد اسراي اسرائيلي هنوز در چنگال خود حفظ كرده‌اند و تازه عمليات استشهادي در درون سرزمين‌هاي اشغالي را هم كليد زدند!

رژيم صهيونيستي ناكام از جنگ غزه به دنبال دستاوردسازي در حمله به حزب‌الله و جنوب لبنان است. آ‌نها همان سياست نسل‌كشي، انجام جنايات جنگي، كشتار جمعي، ترورهاي كور و ويران كردن خانه‌ها، مساجد، بيمارستان‌ها و اماكن مردمي را دنبال مي‌كنند. آن‌ها در جنگ روايت‌ها شكست خورده‌اند و جامعه جهاني را بر عليه خود برانگيخته‌اند.صهيونيست‌ها همچنان از جبهه مقاومت ضربات مهلكي دريافت كرده‌اند و دو پاسخ سنگين از سوي ملت ايران دريافت كرده‌اند و نمي‌دانند چگونه دو ضربه را جبران كنند.جنگ غزه طولاني‌ترين جنگ طي 75 سال گذشته است. جنگي كه انگاره «خودپيروزپنداري» صهيونيست‌ها را به عنوان يك توهم نشان داد.آمريكا در «تله جنگ» در غرب آسيا گرفتار شده است.حماس به توهم خودبرتربيني و خودبزرگ‌بيني صهيونيست‌ها پايان داد. فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل مردم در 5 قاره جهان هر نوع روايتي كه رسانه‌هاي آمريكايي و صهيونيستي از جنگ غزه ساخته بودند را باطل كرد. روايت مقاومت در غرب آسيا يك روايت مسلط در افكار عمومي جهان است. ابطال روايت صهيونيست‌ها حتي در نظام حقوقي جهان تا آنجا پيش رفت كه ديوان بين‌المللي دادگستري لاهه اعلام كرد: «اسرائيل يك كشور غيرقانوني است» پيش از اين هم اين مرجع بين‌المللي تروريست‌هاي صهيونيستي را به جرم جنايت جنگي، كشتار جمعي، نسل‌كشي و نقض حقوق بشر محكوم و مجرم شناخت.

آنچه ناظران جهاني از دور به صحنه نبرد نگاه مي‌كنند اين است با شهادت هر فرد فلسطيني يا عناصر مجاهد جبهه مقاومت صدها تن به صفوف مبارزان عليه صهيونيست‌ها اضافه مي‌شود. با كشته شدن هر سرباز اسرائيلي موج مهاجرت و فرار سربازان از ميدان‌هاي نبرد و ترس تروريست‌هاي حاكم بر سرزمين‌هاي اشغالي شدت مي‌گيرد. دستاورد صهيونيست‌ها از جنگ يك ساله غزه پرده‌برداري از واقعيت سبوعيت اين رژيم بود. آن‌ها مي‌دانند كشتار كودكان، زنان و زدن بيمارستان‌ها و مدارس و مساجد يك دستاورد نيست، اما چاره‌اي جز اين ندارند. آن‌ها شرارت و «بي‌دستاوردي» را به پذيرش شكست ترجيح مي‌دهند.نبرد يك‌ ساله غزه با پيروزي حق بر باطل و پيروزي مجاهدان مقاومت به زودي پايان خواهد گرفت. اين خبر دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.ما وسط معركه نبرد اراده‌ها هستيم. اراده مقاومت طي يك سال گذشته مصمم‌تر از هرزمان بر اراده اشرار و جنايتكاران جهاني غلبه دارد.نصرت الهي نزديك است.

۱۴۰۳/۷/۱۷

اخبار مرتبط