زبل‌خان اینجا... زبل‌خان آنجا؛

جاسوس دوجانبه در باشگاه پرسپولیس

هر یك از طرفین دعوا در باشگاه پرسپولیس تصور می‌كنند این آقای زبر و زرنگ با خودشان است و اسرار طرف مقابل را برای آنان افشا می‌كند.

به گزارش نما، این روزها یک آقایی در باشگاه پرسپولیس زحمت می‌کشد، خیلی هم زحمت می‌کشد، چون از یک طرف به رویانیان نزدیک شده و از طرف دیگر شام و ناهارش را با علی پروین می‌خورد!



این آقای زبل‌خان که زحماتش جای تقدیر دارد، در هفته‌های گذشته با ایفای نقش یک جاسوس دوجانبه باهوش تا می‌توانست پرسپولیس را به حاشیه برد و...



نکته جالب آنکه هر یک از طرفین دعوا در باشگاه پرسپولیس تصور می‌کنند این آقای زبر و زرنگ با خودشان است و اسرار طرف مقابل را برای آنان افشا می‌کند، غافل از آنکه زبل‌خان همه‌جا هست!



باور بفرمایید اگر سازمان‌های جاسوسی "ک.گ.ب" و "سیا" می‌دانستند یک‌چنین اعجوبه‌ای در فوتبال ایران فعالیت می‌کند که می‌تواند در آن واحد دو طرف دعوا را سیاه کند، الساعه او را استخدام می‌کردند و...



البته ما به سازندگان فیلم‌های مشهور جیمز باند پیشنهاد می‌کنیم در قسمت آینده به جای دنیل گریگ"، بازیگر اسکاتلندی از زبل‌خان ایرانی در نقش جیمز باند استفاده کنند، چرا که این فرد نه‌تنها بازیگر قابل و قهاری است، بلکه در امور جاسوسی هم تجربه گرانبهایی دارد!



به قول نویسنده یکی از رسانه های ورزشی، این جناب زبل خان، صبحانه اش را با حسین هدایتی می خورد، ناهار میهمان سردار رویانیان است و شام کنار علی پروین!

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط