آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/6/24|9/14/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -سکوت جريان اصلاحات مقابل خطرات امنيتي کشور

    اختصاصی نما

    سكوت جریان اصلاحات مقابل خطرات امنیتی كشور

    تمامی جبهه اصلاحات، از تمامی مندرجات برجام حمایت كردند و در برابر پیوستن به FTAT سكوت. نهادی كه تنها دو كشور در لیست سیاه آن هستند؛ ایران و كره شمالی و جرم ایران فعالیت های غیرصلح آمیز هسته ای است و كمك به تروریسم و تامین مالی آنها. دلایلی كه باعث شده نهاد مذكور، بعد از برجام نسبت به عضویت ایران در این نهاد با صدور بیانیه ای كه تمامی آن به تحریم های افراد و نهادهای مختلف امنیتی و نظامی كشور و تامین مالی تروریسم توسط ایران اشاره شده است موافقت نماید. سكوت در برابر چنین اتفاقی بخشی از حمایت اصلاح طلبان از اقدامات دولت است و اجرای همان پروژه نفوذ!

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ فصل برداشت انگور
  • عکس خبري -تاثير مديران انقلابي

    تاثیر مدیران انقلابی

    خبری از یك دستور تحسین‌برانگیز در راستای اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی تولیت آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در رسانه‌ها منتشر شده است كه امیدواركننده است.

  • عکس خبري -حرف بزن تا آبرويت برود

    حرف بزن تا آبرویت برود

    اعراب همین كه اندكی قد می‌كشند، به پسر عموهای‌شان هم وعده‌هایی می‌دهند. این را تاریخ خاورمیانه به ما می‌گوید، از صدام گرفته تا امروز محمد پسر سلمان. این همان بعد سمبلیك بازی‌های راهبردی در خاورمیانه[غرب آسیا و شمال آفریقا] است كه نمی‌توان رفتار كشورها را بدون آن تحلیل كرد. گویا در اینجا تخت پادشاهی دنیا را قرار داده‌اند و هركس برای بالا رفتن از آن می‌خواهد خودش را بُكُشد. سال‌ها میراث محافظه‌كاری پدرانش را كنار گذاشته و می‌خواهد حرف‌های جدیدی بزند و نمی‌داند كه این حرف‌ها دیگر بیشتر از این در دنیای عرب خریدار ندارد.

  • عکس خبري - کاريکاتور/ شغل جديد سعيد مرتضوي!
  • عکس خبري -FATF مسئله يعني همه چيز را در طبق اخلاص گذاشتن براي خارجي ها! /بعد از 3 سال هنوز ضعف ها را گردن دولت قبل مي اندازند

    احمد علی مقدم در گفتگو با نما:

    FATF خواهان گذاشتن همه چیز در طبق اخلاص برای خارجی ها است/بعد از 3 سال هنوز ضعف ها را گردن دولت قبل می اندازند

    مسئله FATF را در نظر بگیرید این مسئله یعنی همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتن برای خارجی ها! زمانی كه آقای طیب نیا در مورد این قضیه مصاحبه می كرد و توضیح می داد و با آن شدت و حدت این مسئله را توجیه می كرد كه ما هیچ ندادیم و هیچ نگرفتیم و این چیزهایی كه می گویند دروغ است!

آخرین اخبار