آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/6/30|9/20/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -ممنوعيت استفاده شخصي از امکانات عمومي در حکومت امامت/ حال حرکت عمومي کشور به برکت جوانها خوب است

    رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر:

    ممنوعیت استفاده شخصی از امكانات عمومی در حكومت امامت/ حال حركت عمومی كشور به بركت جوانها خوب است

    مقام معظم رهبری در دیدار عیدانه اقشار مختلف مردم فرمودند: تحریك احساسات دیگر فرق اسلامی به اسم شیعه، در واقع «شیعه انگلیسی» است و نتیجه آن، ظهور گروه‌های خبیث وابسته به آمریكا و سرویس جاسوسی انگلیس همچون داعش و النصره است.

  • عکس خبري -غدير و بيداري دوباره تاريخ

    گفت و گوی خواندنی با استاد علی موسوی گرمارودی، چهره ماندگار و مترجم «نهج البلاغه»

    غدیر و بیداری دوباره تاریخ

    علی موسوی گرمارودی از چهره های ماندگار ادبیات و فرهنگ كشورمان است، مردی كه علاوه بر سرودن و انتشار چندین مجموعه شعر توفیق ترجمه آثار ارزشمند دینی از كلام الله مجید گرفته تا صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را در كارنامه دارد كه ترجمه او از كلام امیرمومنان علی (ع) امسال به زیور طبع آراسته شد.

  • عکس خبري - تجربه‌هاي گرانبها

    تجربه‌های گرانبها

    چهره سراسر تزویر و دروغ سیاستمدارانی كه از پشت میز مذاكره تا میدان عمل كیلومترها در مواضع و سیاست‌های‌شان تفاوت وجود دارد! اما سؤال اینجاست چطور سیاستمدارانی در كشور ما هستند كه با وجود تجربه‌های فراوان در تاریخ كشورمان از بدعهدی و پیمان‌شكنی آمریكایی‌ها و وجود چنین مصداق‌های بارز و روشنی در موضوعات مختلف منطقه و فرامنطقه همچنان دل در گروی آمریكا دارند و راه پیشرفت و توسعه كشور را اعتماد به دولت ایالات متحده و مذاكره با آن می‌دانند!

  • عکس خبري -هنرمند مي تواند قلب ها را احيا کرده و يا بميراند

    رییس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با نما :

    هنرمند می تواند قلب ها را احیا كرده و یا بمیراند

    غلامرضا منتظری رییس سارمان بسیج هنرمندان گفت : هر اثر هنری می تواند پیام ولایتمداری و ارزش های دینی را داشته باشد و حضور هنرمندان در جشنواره هنرهای تجسمی در كنار مزار شهدا به معنی ولایت مداری هنرمندان است.

آخرین اخبار