آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/10/27|1/17/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -تغييرات بازار مسکن به وضعيت اقتصادي کشور بستگي دارد

    ندیمی در گفتگو با نما:

    تغییرات بازار مسكن به وضعیت اقتصادی كشور بستگی دارد

    نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش مسكن برخی به لحاظ حفظ سرمایه و برخی دیگر از نظر افزایش سرمایه وارد عمل می شوند اما نتیجه حاصله از این روش به وضعیت اقتصادی كشور بستگی دارد كه شرایط خوبی را در این روزها تجربه نمی كند.

  • عکس خبري -چرا رسانه‌هاي اصلاح‌طلب مدام از معجزه برجام سخن مي‌گفتند؟

    چرا رسانه‌های اصلاح‌طلب مدام از معجزه برجام سخن می‌گفتند؟

    یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «برجام به زبان ساده» به قلم «حسین موسویان» نگاهی بیندازید؛ یادداشتی كه در آن آمده است: «از ابتدا روشن بود كه وظیفه برجام... حل همه معضلات اقتصادی قبل و بعد از انقلاب ایران نبود»؛ جمله‌ای كه البته درست و صادقانه است و از ابتدا هم مشخص بود برجام اگر بر مشكلات نیفزاید،‌ توان حل مشكلات را نخواهد داشت؛ اما سؤال اینجاست كه اگر از ابتدا چنین چیزی را می‌دانستید، پس چرا رسانه‌های اصلاح‌طلب مدام از معجزه برجام سخن می‌گفتند

  • عکس خبري -شعبده‌بازي جديد ترامپ را ببينيد
  • عکس خبري - خبر خوب، رسانه مسئول

    خبر خوب، رسانه مسئول

    برگزاری همایشی تحت عنوان «خبر خوب» با هدف گفتمان‌سازی و ترویج اخبار امیدواركننده، اتفاق مبارك و قابل توجهی در عرصه فرهنگ و رسانه است

  • عکس خبري -واکنش جالب قاضي‌پور نسبت به برخي چهره‌هاي معروف+فيلم

    واكنش جالب قاضی‌پور نسبت به برخی چهره‌های معروف+فیلم

    به گزارش نما؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در برنامه گفتگومحور كاكتوس، نظرات جالبی درباره برخی از چهره‌های معروف داشت. این برنامه با اجرای مصطفی امامی هر هفته با دعوت چهره‌های معروف از میان هنرمندان، سیاسیون، ورزشكاران و... تلاش دارد با تدارك گفتگویی صمیمانه و دوستانه ابعاد جدیدی از زندگی این اشخاص را به مخاطبان خود نشان دهد. و اما یكی از برنامه‎های جالب و پرمخاطب كاكتوس، به گفتگوی مجری این برنامه با نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه اختصاص داشت. طی این برنامه امامی سوالات متعددی درباره مسائل مختلف مجلس و همچنین سوژه‌های روز از قاضی پور پرسید و پاسخ‌های جالبی هم از او شنید. تقریبا در انتهای برنامه مجری با نشان دادن تصاویر تعدادی از چهره‌های شناخته شده كشورمان از جمله كی‌روش مربی تیم ملی فوتبال، محمدرضا گلزار بازیگر مشهور، شجریان خواننده محبوب و گلشیفته فراهانی، از او خواست تا نظرش را راجع به صاحبان آن عكس‌ها بگوید كه البته با پاسخ‌های قاطعانه و صادقانه قاضی پور مواجه شد. بخشی از این گفتگوی صمیمانه در ادامه ارائه شده است.

  • عکس خبري -خبر خوب

    خبر خوب

    محمد كاظم انبارلویی

  • عکس خبري -تصميم‌گيري براي lمجلس سخت شده است/عدم شفافيت بودجه، سبب سردرگمي مي شود

    حاجی بابایی در گفتگو با نما:

    تصمیم‌گیری برای مجلس سخت شده است/عدم شفافیت بودجه، سبب سردرگمی می شود

    عضو كمیسیون برنامه و بودجه گفت: عدم شفافیت، سیستم تصمیم گیری را با مشكل مواجه كرده و متاسفانه نمایندگان در بسیاری از موارد نمی دانند متناسب با وضعیت كشور چه تصمیمی را اتخاذ كنند.

آخرین اخبار