آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1397/1/27|4/16/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -کاريکاتور عجيب روزنامه اينديپندنت از ترامپ و ماکرون

    كاریكاتور عجیب روزنامه ایندیپندنت از ترامپ و ماكرون

    روزنامه ایندیپندنت در واكنش به اقدام خودسرانه سران آمریكا، انگلیس و فرانسه در حمله موشكی به سوریه كاریكاتوری را به تصویر كشید.

  • عکس خبري -شرط ورود موفق اصولگرايان به آينده
  • عکس خبري -ظرفيت صفر براي توقف مقاومت
  • عکس خبري -يک سينماي دل بخواهي

    به بهانه اكران نوروزی فیلم لاتاری

    یك سینمای دل بخواهی

    شاید اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد داستان فیلم بگوییم بدون این‌كه بخش های زیادی از فیلم را هم لو بدهیم بتوانیم به این داستان اشاره كنیم: امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یك ساله قصد ازدواج با یكدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه كردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب كنند. آن دو یك سری رویای مشترك دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین كارت آمریكا.

  • عکس خبري -خودزني رژيم صهيونيستي

    خودزنی رژیم صهیونیستی

    رژیم صهیونیستی اعلام كرد، در یك گفت‌وگوی تلفنی با ترزا می، همتای انگلیسی خود، گفته است: «سیاست مرتبط با تسلیحات شیمیایی كه در خصوص دولت بشار اسد در سوریه اتخاذ شد، باید به منظور جلوگیری از دستیابی دولت‌های حامی تروریسم به قدرت هسته‌ای نیز به‌كار گرفته شود

  • عکس خبري -تلگرام و ضرورت دفع خطر!

    تلگرام و ضرورت دفع خطر!

    شبكه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی فعال در فضای مجازی مدتی است كه جایگاه خود را در كشورمان باز كرده و هرروز بر تعداد كاربران آنها افزوده می‌شود. این پدیده ارتباطی نیز مانند هر پدیده‌ای معایب و مزایایی دارد و به عبارت دیگر واجد فرصت‌ها و تهدیدهایی توامان است كه همه افراد و دولت‌ها تلاش می‌كنند تا جایی كه امكان دارد با كاهش تهدیدات، از فرصت‌هایی مانند سرعت و سهولت حاصل از این شبكه‌ها در ایجاد تعامل و ارتباطات فردی و اجتماعی و كسب‌وكار اقتصادی استفاده شود.