آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1399/7/17|10/8/2020

اخبار ویژه

  • عکس خبري -نماز و زيارت اربعين ما را متدين مي‌کنند

    نماز و زیارت اربعین ما را متدین می‌كنند

    براساس فرموده رسول خدا (ص): عصاره رسالت نبوی قرآن و عترت است. عصاره كتاب الهی كه دین خداست، ستونی دارد كه نماز است و عصاره عترت نیز ستونش زیارت اربعین است كه این دو ستون در روایت امام عسكری (ع) در كنار هم ذكر شده است؛ امّا مهمّ آن است كه دریابیم نماز و زیارت اربعین انسان را چگونه متدین می كنند.

  • عکس خبري -دلتنگ راهپيمايي اربعين

    دلتنگ راهپیمایی اربعین

    وقتی در خیالمان هم نمی‌گنجید قسمتمان شود قسمتمان كردند و من غرق خیال من میروم ها شدم غافل ازآن كه ما كجا و سعادت نفس كشیدن در جوار حرم امام حسین كجا؟و مایی كه فكر كردیم راهی كه باز شده بسته نمی‌شود یا حداقل به این سادگی بسته نمی شود این زیارت را از دست دادیم و ما ماندیم و یك دنیا حسرت ...

  • عکس خبري -حالات نخستين زائر کوي حسين (ع)

    حالات نخستین زائر كوی حسین (ع)

    هنگامـی كـه حضـرت آدم(ع) از میـوه ممنوعـه خـورد، بـه همـراه همسـرش حوّاء به زمین فرسـتاده شـد. در جریان این هبوط اجباری بیـن او و همسرش جدایـی ایجـاد شد و هرچـه گشت حواء را نیافـت. همیـن موضـوع موجب آغـاز سـیر او در اقصی نقـاط زمین گردید. این نبی گرامی خدا به دنبال همسـرش روانـه شـد و در ایـن بیـن گـذارش بـه سـرزمینی افتـاد متفـاوت با سـایر مكانهایی كه دیده بـود.

  • عکس خبري -روحاني همچنان آمريکا را کدخدا مي‌داند/ فرافکني به سبک دولت دوازدهم

    قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

    روحانی همچنان آمریكا را كدخدا می‌داند/ فرافكنی به سبك دولت دوازدهم

    كارشناس مسائل سیاسی گفت: اینكه روحانی می‌گوید، ریشه تمام مشكلات در كاخ سفید است، نشان می‌دهد او همچنان آمریكا را كدخدا می‌داند.